Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش حماس از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا٬ تحریم‌ها ضد اهالی غزه را لغو کند. ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری شهاب، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد که مقابله با مشکل شیوع ویروس کرونا نیاز به تلاش همگانی در سطح ملی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در اظهارات مطبوعاتی خود شب گذشته از رهبری تشکیلات خودگردان فلسطین و «محمد اشتیه» نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان خواست تا اقدامات تحریمانه علیه اهالی غزه را فورا لغو کند تا توانایی آنها برای مقابله با این ویروس تقویت شود.

درخواست فوری اسماعیل هنیه از پادشاه سعودی برای آزادی زندانیان فلسطینیبی‌توجهی عمدی اسرائیل به اسرای فلسطینی در سایه شیوع کرونا

وی خاطرنشان کرد که تشکیلات خودگردان باید سیاست تحریم غزه را به ویژه در این شرایط که ملت فلسطین نیاز به تقویت جبهه داخلی دارند متوقف کند.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا نوار غزه ابومازن حماس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا نوار غزه ابومازن حماس ویروس کرونا نوار غزه ابومازن حماس تشکیلات خودگردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۲۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویترز از سفر رئیس سیا به دوحه خبر داد

خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع آگاه از سفر ویلیام برنز رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به دوحه خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک مقام آگاه از مذاکرات آتش بس در غزه به رویترز گفت که ویلیام برنز رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند در حالیکه مذاکرات غزه «در آستانه فروپاشی» است.

این مقام همچنین بیان کرد که واشنگتن و دوحه فشار حداکثری را بر روی اسرائیل و حماس بمنظور ادامه مذاکرات وارد خواهند آورد.

رژیم صهیونیستی چشم‌انداز آتش‌بس در غزه را تضعیف کرده زیرا درخواست حماس مبنی بر پایان جنگ و خروج نظامیانش از غزه در ازای آزادی گروگان‌ها را نمی‌پذیرد.

حماس امروز اعلام کرد که دور مذاکرات آتش بس در قاهره به پایان رسیده است و هیات حماس امشب برای مذاکره با رهبری این گروه به قطر باز خواهد گشت.

مقاومت: حماس توافقی را که شامل آتش‌بس دائمی نباشد، نمی‌پذیرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست«میقاتی»برای تشدیدفشار جهانی ضداسرائیل برای پذیرش صلح حماس
  • احتمال توقف مذاکرات میان حماس و تل‌آویو در سایه تهدید علیه رفح
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • رویترز از سفر رئیس سیا به دوحه خبر داد
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • سایه مستدام جنگ بر اروپای مدعی دیپلماسی
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • تحلیلگر صهیونیست: محمود عباس ۲ بار دیدار با بلینکن را رد کرد