Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@14:10:44 GMT

سیل جنوب بوشهر تلفات جانی نداشته است

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۳۰۰۱

سیل جنوب بوشهر تلفات جانی نداشته است

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است و همه مصدومین به‌صورت سرپایی مداوا و ترخیص شده‌اند. فقط تاکنون یک مورد مفقودی گزارش‌شده است.

جهانگیر دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر در رابطه با آخرین وضعیت بارندگی در استان بوشهر، اظهار داشت: بارش شدید باران و ریزش کوه موجب مسدود شدن مسیر «عسلویه - کنگان» شده بود که با تلاش نیروهای امدادی، در حال حاضر همه راه های ارتباطی جنوب استان بوشهر به ویژه شهرستان کنگان باز شده است و مشکلی برای تردد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است و همه مصدومین به‌صورت سرپایی مداوا و ترخیص شده‌اند. فقط تاکنون یک مورد مفقودی گزارش‌شده است.

وی ابراز کرد: در حال حاضر فقط چند نفر از ساکنین منطقه‌ای گردشگری به دلیل بالا آمدن آب رودخانه محاصره‌شده‌اند که در حال پیگیری برای انتقال این افراد به این‌سوی رودخانه هستیم.

دهقانی در خصوص پخش فیلمی از سیل در اطراف پارس جنوبی اظهار داشت: تعدادی خودرو و کانکس در مسیر رودخانه اطراف فاز 13 پارس جنوبی بودند که سیل بخشی از این وسایل را با خود برد و باعث خسارت به دیگر وسایل شد.

وی بیان کرد: طغیان رودخانه‌ها در شهرستان جم نیز سبب قطع شدن فیبر نوری شد که از ظهر دیروز تمامی خطوط ارتباطی شهرستان جم قطع‌شده بود. این قطعی به مدت ۱۳ ساعت به طول انجامید و از 2:30 دقیقه بامداد امروز خطوط ارتباطی و اینترنت این شهرستان وصل شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر تصریح کرد: قبل از سیل، دو اخطاریه در این خصوص به مردم اعلام‌شده بود و با توجه به اینکه بارش باران به‌صورت رگباری بود،  در یک ساعت بیش از 100 میلی‌متر میزان بارش‌ها بوده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیل کنگان عسلویه جنوب بوشهر تلفات خسارت استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: دیروز با پیش بینی مناسب و هشدارهای لازم روستاها تخلیه ‌و ساکنان آنها در جایی اسکان داده شدند. بعد از شکستن بند خاکی مشکلی به مردم و خسارت جانی نداشتیم که در کنار این بارش الهی جای شکر دارد.

محمدعلی آخوندی‌ در گفت‌وگو با ایسنا گفت: جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان با تعدادی از مدیران استانی که در شهرستان حضور داشتند تشکیل‌ و نیازهای دستگاه‌ها و وضعیت مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: با هماهنگی دستگاه‌های استانی نسبت به تامین و اعزام ماشین آلات عمرانی اقدام شد ‌و امدادرسانی و تخلیه آب منازل و واحدهای تجاری در سطح شهر حاجی‌آباد و روستاها صورت گرفت.

آخوندی گفت: در حال حاضر باران بند آمده و شرایط برای کارهای امدادی فراهم است، اما در جاده، سیلاب وجود دارد و همکاران راهداری در این خصوص پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی ‌اظهار کرد: برنامه ریزی انجام گرفت که تمام دستگاه‌ها و ماشین‌آلات برای همکاری حضور پیدا کردند و در محل فرمانداری ستاد زده شد و شرایط به صورتی پیش آمد که بتوانیم که حداکثر استفاده را از امکانات موجود در کنار امکانات اعزامی مرکز استان داشته باشیم.

آخوندی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین به منطقه اعزام شده است، گفت: محورهای مواصلاتی و عشایر بیشتر خسارت دیدند و در زیرکوه بخش قنوات در دام خسارت دیده و بخشی از آبگرفتگی مناطق مسکونی شهری و روستایی را در برداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جانی دوباره درتالاب هامون جازموریان سیستان وبلوچستان
  • بارش ۲ برابری در کرمان و سیلابی شدن شرق استان بدون تلفات
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات
  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • بارش بی‌سابقه باران در تفت / جاری شدن سیل در رودخانه‌ها+فیلم
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان