Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@16:40:13 GMT

معرفی سه نامزد پست نخست وزیری در عراق

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۳۷۷۰

معرفی سه نامزد پست نخست وزیری در عراق

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری معلومه، مختار الموسوی، نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق روز گذشته از نتایج گفتگو‌های فراکسیون‌های شیعی در عراق سخن گفت.

مختار الموسوی به پایگاه خبری العلومه گفت: فراکسیون‌های شیعی توافق کردند سه شخصیت برای پست نخست وزیری نامزد شوند که بدین ترتیب، نامزدان نخست وزیری رئیس دانشگاه بغداد، رئیس دانشگاه کوفه و رئیس دانشگاه کربلا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: نامزدی این شخصیت‌ها نمایانگر نزدیکی خروج از بحران کنار کشیدن «عدنان الزرفی» از تشکیل دولت است. نیرو‌های شیعه گفتگو‌هایی را با تشکل‌های کرد در خصوص ضرورت تعیین نامزدی جدید که مورد قبول همگان باشد، برگزار خواهند کرد.

وی در پایان تصریح کرد که هیئتی بلندپایه از فراکسیون‌های شیعه در دو روز آینده با سران عراق نشست برگزار خواهند کرد تا مسئله کنار گذاشتن الزرفی از مأموریت تشکیل کابینه و معرفی شخص جدید را بررسی کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پست نخست وزیری نخست وزیری عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق امروز -دوشنبه- طی بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، در این بیانیه آمده است که مجاهدان ما سحرگاه امروز یک پایگاه نظامی اشغالگران اسرائیل در «ام الرشرش» در فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه تأکید کرده است که این حمله به نشانه همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین انجام شده است و این حملات تلافی‌جویانه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اسامی نامزد های مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره جنگ غزه
  • جشن روز دختر در دانشگاه‌های کرمان برگزار می‌شود/تشریح برنامه های دهه کرامت
  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزد‌ها در سامانه «داوطلب»
  • مناظره نوش آبادی و خزائی در دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا برگزار نشد
  • رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟