Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه هیات دولت گفت: اکثریت مردم به دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل کردند. گزارشات ما این است کسانی هم که به سفر رفتند در محل های سکونت جدید ماندند و قرنطینه را خودشان انجام داده اند.

وی ضمن تشکر از همه کسانی که خدمات به مردم را انجام می‌دهند، ادامه داد: فداکاری بالاتر برای آن عزیزانی است که در بیمارستان ها شب و روز در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس جمهور با سپاسگذاری از نیروهای مسلح، بسیج، سپاه، ارتش تصریح کرد: بازهم به مردم اطمینان می‌دهم همه مسئولین و ارکان نظام، اولین دغدغه‌ خاطرشان، سلامتی شما و فرزندان شما است و وضعیت ما نسبت به کشورهای دیگر از جمله کشورهای اروپایی شرایط بهتری داریم و این در سایه تلاش و کوشش همگی است.

روحانی ضمن اشاره به اینکه اسلام به نظافت تاکید دارد و کشف الکل هم توسط ایرانیان و زکریای رازی صورت گرفته است، اظهار داشت: جهان مرهون فرهنگ اسلام و ایرانی در بسیاری از زمینه‌های بهداشتی و پزشکی است. 

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: ما در این سال جدید باید همه توانمان را برای توسعه و پیشرفت کشور به کار بگیریم. مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر بر تولید تاکید کردند و دولت هم برای تولید رونق تلاش کرد،  اینکه در سال گذشته توانستیم ۷۵۰۰ واحد تولیدی را فعال کنیم به معنای این بود که در مسیر تولید حرکت کردیم.

ادامه دارد ...

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت

تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عصر امروز سه شنبه، دومین جلسه هیات موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

چه‌کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟

در این جلسه، مدعوین به ارائه نقطه نظرات خود درباره موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیات 9 نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرامنامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبین جریان انقلاب پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس برنامه ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به 100 نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • دستورات و تاکیدات اژه‌ای در راستای اقناع افکار عمومی
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است