Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: می‌دانیم که امکان تمرین در برخی شهرها مهیا نیست اما سلامتی کشتی‌گیران در اولویت است. ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

ابراهیم مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت کشتی‌گیران ملی اظهار داشت: همانطور که چندین‌بار گفته شد، در فضای مجازی گروهی تشکیل شده و همه با هم در ارتباط هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه ها هر سوالی دارند، می پرسند. هرچند از راه دور خیلی نمی‌شود وضعیت بچه‌ها را کنترل کرد اما به هر شکل از ظرفیتی که داریم، استفاده می کنیم و برنامه‌ای با هماهنگی غلامرضا محمدی به بچه‌ها داده شده و حالا باید دید که چه زمانی شرایط تشکیل اردوی تیم ملی مهیا می‌شود.

وی درباره اینکه برخی از کشتی‌گیران در شهرهای خود امکان برگزاری تمرین کشتی را ندارند، تصریح کرد: اینها همه قهرمانان بزرگی هستند. شرایط به شکلی شده که امکان انجام تمرین در هر یک از شهرها به سختی وجود دارد. چیزی که مد نظر ما قرار دارد، سلامتی بچه‌هاست که قطعا در اولویت خواهد بود. اینکه وزارت ورزش و فدراسیون کشتی به این نتیجه رسیدند که اردو نباشد به همین علت بوده و امیدوار هستیم بچه‌ها هم شرایط سخت قرنطینه را در شهرهای خودشان رعایت کنند و بعد از انجام تمرین، تمام نکاتی که همه می‌دانیم را رعایت کنند تا برای خودشان و خانواده‌شان مشکلی پیش نیاید.

قهرمان گیلانی پیشین تیم ملی کشتی با اشاره به اینکه مردم باید همکاری کنند تا از این وضعیت خارج شویم، خاطرنشان کرد: اکنون به قول فوتبالیست‌ها توپ در زمین خودمان است. باید خودمان رعایت کنیم. دولت هم تا اندازه‌ای می‌تواند امکانات در اختیار مراکز بهداشتی و درمانی قرار دهد، باقی موارد را باید همه با هم کمک کنیم. این روزها پرستاران و پزشک ها در صف اول این جریان هستند که سلامتی خودشان را برای مردم به مخاطره انداخته‌اند. باید در خانه بمانیم و دید و بازدید و مسافرات را به بعد موکول کنیم. 

مهربان افزود: اگر 80 درصد مردم هم رعایت کنند، قطعا به زودی شاهد اتمام این روزها خواهیم بود. امیدوار هستم که همه به هم کمک کنیم تا کرونا هر چه زودتر از کشورمان ریشه‌کن شود.

ابهام در برگزاری مسابقات گزینشی‌ کشتی با وجود تاکید IOC؛ خبری از تاریخ و میزبان نیست

انتهای پیام/

R1414/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی کشتی آزاد کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی کشتی آزاد کشتی تیم ملی کشتی آزاد کشتی کشتی گیران تیم ملی بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

‌در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان ١۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار ۵ نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این ۵ نفر «غلامحسین رضوانی» بود.

«غلامحسین رضوانی» در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲، در لیست «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی» با اسم اختصاری «شانا» قرار داشت اما در نهایت با کسب ۱۵۸۲۱۶ رأی در جایگاه ۴۶ قرار گرفت و راهی دور دوم شد. آنچه در ادامه می‌آید بخشی از پیشینه کاری و مدیریتی رضوانی است که از نظر می‌گذرانید.

«غلامحسین رضوانی» متولد ۱۳۳۵ و دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه علم و صنعت و کارشناسی ارشد همان رشته از دانشگاه تربیت مدرس است. در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی(مجلس قبلی) به عنوان نفر بیست و هشتم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس انتخاب شد.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به قایم‌مقامی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست‌جمهوری در دولت نهم، معاونت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، عضویت در هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی(شستا)، عضویت در هیأت مدیره و مدیرعاملی شرکت ماشین‌سازی پارس و شرکت آزمون جاده‌ای خودرو (زیرمجموعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران) و همچنین عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد.

رضوانی در مقطعی کوتاه رییس مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی و سرپرست معاونت برنامه‌ریزی راهبردی ریاست جمهوری بوده است.

او اکنون عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و استاد دانشگاه است.

کد خبر 6089589

دیگر خبرها

  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • ظرفیت‌های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط» عراق مهیا است
  • ظرفیت های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط»عراق مهیا است
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم