Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@01:29:24 GMT

جزئیات امداد رسانی به 13 استان گرفتار در حوادث جوی

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۴۱۰۷

جزئیات امداد رسانی به 13 استان گرفتار در حوادث جوی

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به حوادث جوی از روز گذشته تا ساعت 9 صبح امروز، اظهار داشت: ١٣ استان آذربایجان شرقی، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی و هرمزگان تحت تأثیر قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امدادرسانی به ١٠ شهر و روستا و ٤ محور کوهستانی انجام شده و به ٢٣ شهر و روستا نیز در حال انجام است و در این مناطق به 350 نفر امدادرسانی شده و 12 نفر به مناطق امن انتقال داده شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات یادآور شد: 3 نفر در این حوادث شامل یک نفر در استان بوشهر و در بندر کنگان و 2 نفر در استان هرمزگان و در شهر هرمزگان جان باختند؛ ضمن اینکه ٣ نفر مفقود شدند که دو نفر در استان هرمزگان و در شهر رودان و یک نفر در استان بوشهر و در بندرکنگان بوده است.

سلیمی از تخلیه آب از 20 منزل مسکونی و رهاسازی 10 خودرو از مسیر سیلاب خبر داد و گفت: 51 تیم امدادی با 178 نفر امدادگر کار امداد رسانی را انجام داده اند.

انتهای پیام/

20 / 20 مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات حوادث جوی امداد رسانی جزئیات امداد رسانی به 13 استان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات حوادث جوی امداد رسانی جزئیات امداد رسانی به 13 استان نفر در استان امداد رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)



منبع:صداوسیما

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم) تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم)

دیگر خبرها

  • نجات یک زن در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • زنی در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • زن بمی بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • (ویدئو) نجات دراماتیک سرنشینان خودروی گرفتار در سیل با لودر
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر