Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی بیان کرد: تعداد ۴۴ جلسه ملاقات مردمی برگزار گردیده و با بیش از ۴۸۰۰ نفر در سال گذشته دیدار چهره به چهره انجام شده و درخصوص مشکلات قضایی آن‌ها دستورات مقتضی صادر شده است. تاریخ انتشار: 12:02 - 04 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۶۱۴۶

علی اکبر گروسی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، درخصوص میزان ملاقات‌های مردمی صورت گرفته بیان کرد: دادگستری استان در راستای شفافیت در پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردمی و تکریم ارباب رجوع، به منظور احقاق حقوق عامه، چهارشنبه هر هفته اقدام به برپایی ملاقات مردمی نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این ملاقات‌ها که ۴۴ جلسه بوده با بیش از ۴۸۰۰ نفر دیدار چهره به چهره انجام شده و درخصوص مشکلات قضایی آن‌ها دستورات مقتضی صادر گردیده است.

گروسی افزود: با توجه به اینکه نماز جمعه به تعبیر رهبر معظم انقلاب، قلب فرهنگی شهر است؛ دستگاه قضایی نیز مطابق همین تعبیر، در جهت افزایش فرهنگ ارتباط بین مردم و مسئولین، با پیشنهاد دادگستری کل و نظر مساعد نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه، در هفته قوه قضائیه اقدام به افتتاح مرکز دائمی ارتباطات مردمی دستگاه قضایی استان در مصلای شهر ارومیه نموده است.

بیشتر بخوانید:

بررسی درخواست‌های مردمی در ملاقات چهره به چهره با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی

وی افزود: در این اقدام یکی از معاونین و مسئولین قضایی استان روز‌های جمعه هر هفته و قبل از شروع خطبه‌های نماز جمعه در این دفتر حاضر شده و تاکنون مشکلات قضایی بیش از ۳۴۰ نفر از نمازگزاران را استماع و دستورات لازم را صادر نموده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری ملاقات مردمی دادگستری آذربایجان غربی آذربایجان غربی رئیس کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: در حادثه سقوط خودروی ال ۹۰ به داخل کانال آب در محور مهاباد به ارومیه یک سرنشین این خودرو جان باخته و دو نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

فرزین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از جان باختن یک نفر بر اثر واژگونی خودرو خبر داد.

وی افزود: این سانحه در محور مهاباد به ارومیه محدوده روستای یوسف‌کندی به وقوع پیوست و بر اثر آن خودروی ال ۹۰ به داخل کانال آب سقوط کرد.

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: در این حادثه دو نفر از سرنشینان نیز مصدوم شدند که توسط اورژانس مهاباد به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 750469

دیگر خبرها

  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه