Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@10:45:57 GMT

تقریبا همه هواپیماها زمین‌گیر شده‌اند!

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۴۲۷۳

تقریبا همه هواپیماها زمین‌گیر شده‌اند!

بالغ بر ۹۶ درصد از ناوگان هوایی سنگاپور ایرلاینز تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا زمین‌گیر شده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارشی که در رویترز آمده است، سنگاپور ایرلاینز به عنوان شرکت هواپیمایی حامل پرچم کشور سنگاپور روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرده است که تحت تاثیر شروع گستردگی ویروس کرونا و افت شدید تقاضا برای سفرهای هوایی، بالغ بر ۹۶ درصد از ظرفیت ناوگان هوایی و هواپیماهای آن زمین‌گیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ایرلاین بزرگ آسیای شرقی در ادامه بیانیه خود خاطرنشان کرده است که شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا که تاکنون کشورهای مختلف جهان را درگیر کرده و موجب تعطیلی فرودگاهها و بسته شدن مرزها و اعلام وضعیت اضطراری و قرنطینه در بسیاری از نقاط جهان شده است، بزرگترین چالش و بحرانی بوده که تاکنون برای این شرکت هواپیمایی و بسیاری دیگر از ایرلاین‌ها به وجود آمده است.

سهام این شرکت هواپیمایی پس از انتشار این بیانیه ۹ درصد کاهش پیدا کرده که بیشترین کاهش آن از اکتبر ۲۰۰۸ میلادی به شمار می‌رود.

پیشتر نیز سنگاپور اعلام کرده بود که مرزهای هوایی، زمینی و دریایی خود را بر روی تمامی مسافران و افرادی که از کشورهای خارجی قصد ورود به آن را داشتند، خواهد بست.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سنگاپور ایرلاینز کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار به دلیل نقص فنی با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی،حسن جعفری اظهارداشت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار  به شماره 8759 قرار بود ساعت 21 و 35 دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر 500 دقیقه ای مواجه شد.

وی افزود: پذیرایی از مسافران در 2 نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و 55 دقیقه صبح امروز انجام شد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • سیاست دولت سیزدهم در حوزه فرودگاهی رشد متوازن است
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست