Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسین صالحی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۰ نفر روز در قالب ۲۰ گروه ثابت و ۵۴۰ نفر روز در قالب ۱۸۰ گروه سیار در سطح استان در خصوص نظارت و بازرسی‌های بهداشتی در ایام نوروز ارائه خدمت می‌کنند.

او افزود: طرح افزایش نظارت‌های بهداشتی بر انواع فرآورده‌های خام دامی از جمله انواع گوشت قرمز و سفید، تخم‌مرغ، شیر، عسل، آلایش‌های خوراکی دام و طیور تا ۱۷ فروردین ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی اضافه کرد: نظارت مجموعه دامپزشکی بر ذبح شرعی و خروج گوشت سالم در هفت کشتارگاه دام و سه کشتارگاه طیور با حساسیت بالا و کارشناسی شده، با جدیت و به طور مستمر انجام می‌شود.

او از مردم خواست: توصیه‌های بهداشتی را جدی گرفته و این اقلام را از واحد‌های صنفی مجاز و بهداشتی تهیه و از تهیه اقلام مورد نظر از مراکز غیرمجاز و فاقد شرایط بهداشتی، دوره گرد‌ها خودداری کنند که در صورت مشاهده هر گونه تخلف، به نزدیک‌ترین مرکز دامپزشکی یا به تلفن گویای ۱۵۱۲ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایام نوروز بازرسی های بهداشتی گوشت قرمز توصیه های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف‌ها بود.

وی گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاه‌های ذی‌صلاح قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • همه تاریخ خوان باشیم و تاریخ را بدانیم
  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان