Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:33:45 GMT

محورهای مسدود شده در خراسان شمالی بازگشایی شدند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۵۳۴۰

محورهای مسدود شده در خراسان شمالی بازگشایی شدند

امین بهزادنیا در گفتگو با مهر عنوان کرد: با توجه به بارش شدید باران و طغیان رودخانه محور گرمه- میامی از صبح امروز مسدود شده بود، بازگشایی شد.

رئیس اداره مدیریت راه‌های خراسان شمالی گفت: با توجه به فروکش کردن سیلاب و تلاش راهداران در خصوص مرمت پل و کنترل مسیر سیلاب، محور گرمه - میامی بازگشایی شد.

بهزادنیا از تردد روان در همه محورهای استان خبر داد و افزود: در محورهای چمن‌بید- گرمه و گردنه‌های امین‌الله (بجنورد- آشخانه) و اسدلی (بجنورد-اسفراین) بارش برف گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محور گرمه- میامی خراسان شمالی را به سمنان متصل می‌کند.

کد خبر 4884652

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری خراسان شمالی سیلاب استان خراسان شمالی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی حوادث چهارشنبه سوری نوروز ضدعفونی قزوین شیراز مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی گفت : برخی محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی بر اثر بارش شدید باران و سیلاب مسدود است.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: هم اکنون محورهای شهدادبه نهبندان، زیرکوه به آهنگران، زیرکوه به آبیز و زیرکوه به شاهرخت به دلیل سیلاب مسدود است.

وی افزود: همچنین تردد در محورهای دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند به‌علت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور چاهداشی به دهسلم فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

کد خبر 747769

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی