Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از راه‌اندازی ۶ کارگاه جهادی تولید ماسک با ظرفیت چهار هزار عدد در روز خبر داد. ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار احسان کریم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: در راستای ابلاغ فرمانده معظم کل قوا به ستاد کل نیروهای مسلح در مورد راه‌اندازی قرارگاه‌های بهداشتی درمانی سپاه شهرستان اندیمشک با راه‌اندازی این قرارگاه اقدام به راه‌اندازی 6 کارگاه تولید ماسک کرده و با تعامل و نظارت مجموعه شبکه بهداشت و درمان اقدام به توزیع در سطح شهرستان اندیمشک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارگاه‌های راه‌اندازی شده به همت رده‌های قشری بسیج از جمله بسیج خواهران، بسیج فرهنگیان، بسیج مساجد و محلات، بسیج اصناف و بسیج دانشجویی بوده و روزانه بیش از چهار هزار ماسک تهیه و تولید می‌شود.

3 هزار ماسک و دستکش به بیمارستان معین کرونا در کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد +تصاویربیش از 30 کارگاه تولید ماسک و موادضدعفونی‌کننده در سپاه فجر راه‌اندازی شدتولید 20 هزار ماسک توسط بسیجیان رشت؛ سپاه برای ریشه‌کنی کرونا آمادگی کامل دارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به ظرفیت بالای بانوان بسیجی در امر امدادرسانی و خدمات، افزود: حضور بانوان ایثارگر در پشتیبانی جنگ در دوران دفاع مقدس که در مجموعه بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک و به‌عنوان عقبه جبهه جنوب حضور موثری در بحث‌های امدادی و پشتیبانی داشتند و امروزه نیز جهادگونه در مواجهه با ویروس منحوس کرونا به یاری نیروهای بسیجی و سپاهی آمده و خدمات شایانی ارائه داده‌اند.

 تصاویر این اقدام جهادی را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/331/ح

R41468/P/S6,57/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا راه اندازی تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در ابتدای ورود به میامی در گلزار شهدا حاضر و به مقام شامخ شهدا با نثار شاخه گل ادای احترام کرد.
سپس در سفر به میامی از روستا‌ی بدون بیکار محمد آباد قطب تولید پیراهن کشور ، روستای جودانه قطب تولیدات دامی استان سمنان ، مجموعه روستایی پل ابریشم شامل پنج روستای حسین آباد ، محمد آباد  ،چاه شیرین خانه گلی و چاه فرش و نیز دهستان فرومد دیدن و با روستاییان درباره مشکلات این مناطق گفت و گو کرد .

وی همچنین با حضور در شورای اداری میامی گفت: شهرستان میامی دارای ظرفیت‌های عظیم است و تولید روزانه ۲۷ تن شیر نشان از ظرفیت‌های عظیم روستا‌های شهرستان است و برای چنین ظرفیت‌هایی سرمایه گذاری و ایجاد کارخانه‌های فرآوری و شرکت‌های تعاونی روستایی که مرکز تولید لبنیات، معدن،  دوخت پیراهن و صنایع دستی  می‌تواند به توسعه شهرستان میامی کمک کند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه اندازی کارخانه تولید پهپاد در چین | تولید MQ-۹ آمریکایی ۳۰ برابر ارزانتر ! | تصاویر
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۵۰درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد