Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:42:08 GMT

سه هزار و ۵۰۰ تخت بستری در البرز آماده شد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۶۰۶۶

سه هزار و ۵۰۰ تخت بستری در البرز آماده شد

نورمحمد فردی روز دوشنبه در نشست ویدئو کنفرانس که با حضور استاندار البرز وفرمانداران تابعه این استان برگزار شد افزود:  ۳۰۰ تخت بستری در مجموعه‌های ورزشی استان البرز برای بیماران کرونایی تجهیز و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفت. 

وی ادامه داد:  ایستگاههای سلامت در تمام ورودی و خروجی های شهرهای استان البرز دایر شده و  ۲۴ ساعته با تب سنج کار غربالگیری را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
معاون استاندار البرز گفت:  قرارگاههای محله ای نیز توسط سپاه انجام شده که اقدامات لازم را در محدوده قرارگاه در سطح استان انجام می  دهند و از سوی دیگر  روزانه در استان البرز شهرستانها توسط شهرداری‌ها و روستاها نیز توسط دهیاری ها ضدعفونی می شود.
فردی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اتاق اصناف و کمیسیون نظارت با همکاری و هماهنگی توانستند  تقریبا بیش از ۹۰ درصد بازار و مراکز خرید در سطح استان را تعطیل کنند.
وی اضافه کرد:  هر چند  مردم خوب استقبال و  همراهی کردند و اگر هم بعضی ها مقاومت می کنند با استناد ماده ۴۸ کمیسیون نظارت مراجع قانونی برخورد لازم صورت می‌گیرد. 

فردی از تعطیلی مراکز عرضه کالاهای غیرخوراکی از جمله پاساژها و مجتمع‌های تجاری در استان تا ۱۵ فروردین ماه خبرداد و گفت: این تصمیم برای کاهش تردد مردم به این مراکز و جلوگیری از گسترش ویروس کووید ۱۹ گرفته شده و بازرسی اصناف، پلیس اماکن و تعزیرات به‌شدت با خاطیان برخورد خواهند کرد.

تاکنون بیش از ۲ هزارو۲۰۰ نفر از مردم استان البرز به دلیل علائم اولیه و قطعی کرونا در بیمارستان ها بستری شده که ۲۰۲ نفر جان باختند.

برچسب‌ها ویروس کرونا بهداشت و سلامت استانداری البرز پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بهداشت و سلامت استانداری البرز ویروس کرونا بهداشت و سلامت استانداری البرز استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: به منظور افزایش ایمنی و جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده عملیات نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه به طول ۱۵ هزار مترمربع در محور کرج - کندوان محدوده سه راهی کندر توسط راهداری استان البرز در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز بیان کرد: به همین منظور تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر از تاریخ ۹ تا ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

کد خبر 6092103

دیگر خبرها

  • دستگاه های اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • ‌مشارکت مردم در جهش تولید به صورت مستقیم و فردی باشد
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری