Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@05:59:19 GMT

اتمام رهاسازی آب از سد‌های گلستان و بوستان

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۶۳۸۶

اتمام رهاسازی آب از سد‌های گلستان و بوستان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سید محسن حسینی سرپرست شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: با توجه به آغاز رهاسازی آب از سد گلستان در اواسط اسفند ۹۸ و بر اساس پیش بینی وضعیت آب و هوایی استان برای شروع بارش در روز‌های اول بهار ۹۹، رهاسازی آب با دبی حداکثر ۳۰ متر مکعب در ثانیه از دریچه‌های سد گلستان برای ایجاد ذخیره سازی رواناب پیش بینی شده به میزان ۵۴ درصد حجم سد، تا روز سوم فروردین ۹۹ ادامه داشته و نظر به شروع بارندگی در حوضه‌های پایین دست سد گلستان با تصویب کمیته مدیریت بحران شرکت، دریچه سد گلستان در روز سوم فروردین ساعت ۱۴ و ۳۰ بعد از ظهر بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین با توجه به آغاز رهاسازی آب از سد بوستان در اواسط اسفند ۹۸، رهاسازی آب از دریچه سد بوستان با دبی حداکثر سه متر مکعب آغاز شده بود که با توجه به ظرفیت خالی مخزن به میزان ۵۱ درصد حجم سد و بر اساس پیش بینی‌های انجام شده دریچه سد بوستان در روز ۲۹ فروردین اسفند ۹۸ ساعت ۱۹ عصر بسته شد.

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران سیل گلستان رهاسازی آب سد گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم انتظاری شالیکاران برای رهاسازی آب سد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ خبراز تحریریه امروز پیگیر مشکلات شالیکارانی شده است که منتظرند آب سد سفیدرود به داخل کانال‌های کشاورزی رهاسازی شود تا بتوانند شالیزارهایشان را نشا کنند.

مسئولان شرکت آب منطقه‌ای گیلان اعلام کرده اند: آب سد سفیدرود از نیمه اردیبهشت و از طریق کانال راست و چپ سنگر به سمت شالیزار‌های استان روانه می‌شود.

بنا بر اعلام این شرکت، از ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار‌های گیلان، ۱۷۲ هزار هکتار معادل ۷۲ درصد آبخور سد سفیدرود هستند.

دیگر خبرها

  • رهاسازی آب سد سفیدرود از صبح ۱۶ اردیبهشت ماه
  • فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید
  • معلمان دریچه دانایی را به روی دانش آموزان می گشایند
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • چشم انتظاری شالیکاران برای رهاسازی آب سد
  • دریچه تنظیم هوا در ساختمان
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان