Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان‌شرقی  امروز در بازدید از پلیس راه تبریز - آذرشهر و ورودی اینامضای پروتکل با استان‌های مجاور آذربایجان شرقی شهرستان افزود: بر اساس این پروتکل که جزییات آن به زودی و به صورت جامع اعلام می‌شود کنترل و بستن راه‌های استان یا غربالگری و کنترل مشترک با استان‌های مجاور انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اوگفت: بر اساس غربالگری‌هایی که در پلیس راه‌ها انجام می‌شود افراد مشکوک به کرونا شناسایی شده و از ورود آن‌ها به استان و شهرستان‌ها جلوگیری می‌شود.

استاندار ادامه داد: همچنان که امروز نیز شاهد انجام غربالگری در این پلیس راه بودیم پنج نفر مشکوک به کرونا شناسایی و از ورود آن‌ها ممانعت شد.

پورمحمدی همچنین از انجام ضد عفونی خودرو‌ها و تب سنجی در ورودی شهرستان‌های استان خبرداد و افزود: خیران در انجام این اقدامات مشارکت کردند که قابل تقدیر است.

او ادامه داد: غربالگری و پایش یکی از عوامل مهم در کاهش بیماری کروناست که باید مورد توجه قرار گیرد ضمن اینکه کاهش سفر‌های غیرضروری نیز در این موضوع بسیار تعیین کننده است.

استاندار با بیان اینکه ورودی‌های استان و شهرستان‌ها از سوی گروه‌های هلال احمر کنترل می‌شود گفت: تعداد مسافرت‌ها کاهش پیدا کرده، اما ادامه کاهش این سفر‌ها ضرورت دارد.

او خاطرنشان کرد: از صبح امروز ۲۰۰خودرو در پلیس راه تبریز - آذرشهر مورد سنجش و غربالگری قرار گرفت که این روند به صورت ۲۴ساعته و در روز‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اجرای توصیه‌های پزشکی گفت: مردم در سامانه سلامت بخش غربالگری ثبت نام کنند و در صورت داشتن سووال یا علایم با شماره ۴۰۳۰ تماس بگیرند.


۴۵گروه هلال احمر در استان تب سنجی و غربالگری کرونا را انجام می‌دهند.

تاکنون ۸۶۷نفر در آذربایجان شرقی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد متاسفانه ۸۲نفر جان باخته اند.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا استاندارآذربایجان شرقی آذربایجان شرقی پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز

سردار محمدی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش آمپول‌های قاچاق در تبریز رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به محل نگهداری آمپول‌ها اعزام شده و در بازرسی از محل تعداد ۴۷ هزار و ۴۹۰ عدد انواع آمپول تزریقی قاچاق به ارزش ۸۰ میلیارد ریال را کشف کردند و در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی عنوان کرد و گفت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است و شهروندان در صورت مشاهده موضوعات مشابه مراتب را به ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی و ۱۱۰ سامانه فوریت‌های پلیس و سامانه ۱۹۷ جهت رسیدگی گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۷۶.۸ میلی متر بارش در بهار در آذربایجان شرقی ثبت شده است
  • جمهوری آذربایجان و ارمنستان در یک قدمی امضای معاهده صلح
  • قایقران آذربایجان شرقی در تیم ملی
  • ضرورت غربالگری قبل ازدواج برای پیشگیری ازابتلای فرزندان به تلاسمی
  • تجلیل از کارگران منتخب بخش تولید و صنعت آذربایجان شرقی
  • تراز آبی دریاچه ارومیه ۱۵ سانتی‌متر افزایش یافت
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی