Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضوی فرد گفت: از ابتدای طرح غربالگری تاکنون از ۱۰۳ هزار و ۲۳۷ نفر تست غربالگری در مبادی ورودی استان چهارمحال و بختیاری گرفته شده است که از این تعداد ۴۷۲ نفر دارای تب بالا بودند.

«احمد مرتضوی فرد» امروز (دوشنبه ۴ فروردین) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: از تعداد ۱۰۳ هزار و 237 نفر، ۴۷۲ نفر دارای تب بالا بودند که به مراکز درمانی در چهارمحال و بختیاری فرستاده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه جمعیت هلال احمر آماده برای حضور در همه صحنه ها و اتفاقات ناگهانی است افزود: طرح غربالگری جمعیت هلال احمر با ۲۲ پایگاه از ۲۵ اسفند سال گذشته در مبادی ورودی شهرهای استان مستقر است.

 

وی به خدمات ارائه شده جمعیت هلال احمر در پایگاه های غربالگری اشاره کرد و گفت: از ۲۵ اسفند سال گذشته تاکنون پنج هزار و ۷۴۱ خانوار شامل ۱۴ هزار و ۱۱۴ نفر آموزش های چهره به چهره توسط نیروهای هلال احمر را دریافت کرده اند.

 

مرتضوی فرد ابراز کرد: پایگاه های غربالگری جمعیت هلال احمر با همکاری بسیج جامعه پزشکی، نیروی انتظامی، بهداشت و درمان و پلیس راهنمایی و رانندگی در ورودی شهرهای استان راه اندازی شده اند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری، توزیع بروشور ویژه ویروس کرونا بین مردم، توصیه ویژه به رعایت نکات بهداشتی، توزیع ماسک و دستکش های یکبارمصرف، ژل های ضدعفونی کننده دست و... را از جمله فعالیت های جمعیت هلال احمر در پایگاه های غربالگری عنوان کرد.

 

وی یادآور شد: روزانه بیش از ۶۰۰ نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر در پایگاه های غربالگری سطح استان چهارمحال و بختیاری به مردم خدمت رسانی می کنند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: غربالگری کرونا مقابله با کرونا جمعیت هلال احمر پایگاه های غربالگری چهارمحال و بختیاری جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی

مسعود مثنوی اظهار داشت: به دنبال تداوم فعالیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری، با مراجعه فردی به پایگاه امداد و نجات گدارکبک و درخواست کمک مبنی بر گرفتار شدن یک خانواده چهار نفره در گردنه گوگشنگلی و چشمه زینل در محور بروجن به لردگان دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات گدار کبک پس از هماهنگی با EOC و ریاست شعبه به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار

مثنوی اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از رهاسازی هر ۴ نفر گرفتار در گل و سیلاب، آنها را به مکان امن انتقال داد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم