Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود آنکه در روزهای اخیر قیمت مسکن ملی در شهر جدید پرند متری ۳.۵ تا ۴ میلیون تومان عنوان شده بود، مدیر عامل عمران پرند گفت که این قیمت برای طرح های مشارکتی است اما واحدهای ثبت نامی را با قیمت متری ۲.۵ تا ۳ میلیون تومان واگذار می کنیم.

به گزارش ایسنا، در روزهای اخیر یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت عمران پرند، قیمت هر متر مربع واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در این شهر را ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ تا ۴ میلیون تومان اعلام کرده و گفته بود که ممکن است در بعضی واحدها قیمت تا متری ۴.۵ میلیون تومان هم برسد.

در این رابطه محسن وطن خواهی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند به ایسنا گفت: احتمالاً منظور از رقمهای متری ۴ میلیون تومان و بیشتر مربوط به واحدهایی​ است که به شکل مشارکتی در شهر جدید پرند اجرا می شود و البته تعداد آنها زیاد نیست و حدود ۳۰۰۰ واحد است.

تحویل اولین واحدهای مسکن ملی پرند در شهریور ماه

وطن خواهی درباره زمان تحویل اولین واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید پرند گفت: بعضی از پروژه های مسکن ملی به پیشرفت فیزیکی مناسبی رسیده و به طور قطع تا قبل شهریور ماه سال جاری اولین واحدها را در پرند به متقاضیان تحویل می‌دهیم. دومین مرحله نیز احتمالاً بهمن ماه خواهد بود و انشاالله تمام واحدهای مسکن ملی پرند در سال جاری به اتمام می رسد.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم واحدهای ثبت نامی طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید پرند با لحاظ قیمت زمین و محوطه سازی از متری ۲.۵ تا ۳ میلیون تومان مدنظر وزارت راه و شهرسازی فراتر نرود تصریح کرد: با وجود آنکه قیمت آهن آلات و مصالح ساختمانی حدود ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده، تمام سعی ما این است که واحدهای پروژه اقدام ملی با همان نرخ های سابق که اعلام شد به دست متقاضیان برسد.

وطن خواهی گفت: حدود ۲۰ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید پرند اجرا می شود که از این تعداد ۱۰ هزار واحد به صورت ثبت نامی است و مابقی به شکل قراردادهای مشارکتی با دستگاههای دولتی و یا بخش خصوصی انجام می شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه در مرحله اول حدود ۱۰ هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در پرند ثبت نام کردند اظهار کرد: احتمالا این تعداد با ریزش مواجه می‌شود. تا پیش از شیوع ویروس کرونا مراحل تکمیل ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی و همچنین مسکن مهر انجام می شد که فعلاً متوقف شده اما احتمالاً از ۱۵ فروردین به بعد مجدداً کارگزاری پرند فعالیت خود را شروع می‌کند.

وی درباره تفاوت واحد های ثبت نامی و واحدهای مشارکتی مسکن ملی در پرند گفت: واحدهای مسکن ملی در هر دو بخش ثبت نامی و مشارکتی از کیفیت بالاتری نسبت به مسکن مهر برخوردار است. استانداردهای مقاوم سازی در هر دو پروژه یکی کیست اما مسکن ملی از نظر نما، شکل و نصبیات، مرغوب تر از مسکن مهر خواهد بود.

وطن خواهی افزود: از سوی دیگر در طرح های مشارکتی ممکن است سازنده بخواهد واحدهای لوکس تری بسازد که طبیعتاً قیمت آن تا متری ۴.۵ میلیون تومان هم برسد.

به گزارش ایسنا، طرح اقدام ملی تولید و عرضه ۴۰۰ هزار واحد مسکونی تا سال ۱۴۰۰ در سه قالب ثبت نام، قرارداد با دستگاه‌های اجرایی و مشارکت با سازندگان پیش می‌رود. در مرحله اول نام‌نویسی از ۲۴۰ هزار نفر در آبان ماه ۱۳۹۸ انجام شد که ۱۴۰ هزار نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند. مرحله دوم ثبت نام نیز در اسفند ماه ۱۳۹۸ به انجام رسید که با توجه به امکان نام نویسی از طریق پیامک تعداد کل ثبت نام کنندگان در مراحل اول و دوم به حدود ۱.۶ میلیون نفر رسید. قرار است اسامی افراد واجد شرایط تا ۴۵ روز کاری که تقریباً از ابتدای سال ۱۳۹۹ محاسبه خواهد شد اعلام شود.

لینک کوتاه: asriran.com/0031Kh

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مسکن ملی طرح اقدام ملی مسکن شهر جدید پرند میلیون تومان مسکن ملی ثبت نامی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ۴۰۰ خیر مدرسه ساز و حدود ۸۲ پروژه نیمه فعال خیری در استان وجود دارد که نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی است و انشاالله با همت خود خیرین به اتمام خواهند رسید.


به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، علی‌مردان مردانی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز استان، اظهار کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز حدود ۲۵ سال است فعالیت می‌کند و از سال ۱۳۹۵ این فعالیت به‌صورت رسمی شکل گرفت.

وی ادامه داد: مجمع خیرین مدرسه ساز یک سازمان مردم نهاد است که وظیفه آن جذب و ترویج فرهنگ خیر در راستای ساخت و توسعه فضاهای آموزشی‌ست‌.

مدیر عامل خیرین مدرسه ساز چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: هر ساله جشنواره خیرین مدرسه ساز استانی، شهرستانی و مدرسه‌ای برگزار می‌شود که امسال در ۱۹ اردیبهشت شاهد بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خواهیم بود.

مردانی تاکید کرد: خیرین مدرسه ساز متعهد شدند که ۶۴ میلیارد تومان در راستای توسعه و بهسازی مدارس هزینه کنند که بالای ۵۰ میلیارد آن محقق شده است.

وی اضافه کرد: حدود ۴۰۰ خیر مدرسه ساز و حدود ۸۲ پروژه نیمه فعال خیری در استان وجود دارد که نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی است و انشاالله با همت خود خیرین به اتمام خواهند رسید.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری گفت: نحو مشارکت خیرین برعهده خود آن‌هاست ولی مجمع سعی کرده این مشارکت‌ها هدفمند و در جهت رفع مشکلات آموزش‌وپرورش باشد، بیشتر این مشارکت‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار از جمله کوهرنگ و لردگان بوده است.

کد خبر 747911

دیگر خبرها

  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟