Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه ایلام برای نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در مقطع کارشناسی ارشد، دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه باختر ایلام در مقطع کارشناسی ارشد برای نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اقدام به پذیرش دانشجو کرده است.
بر این اساس، این دانشگاه در رشته‌های مهندسی کامپیوتر (نرم افزار)، مهندسی معماری، مهندسی عمران، مدیریت بازرگانی، مدیریت جهانگردی، علوم قرآن و حدیث، برنامه ریزی گردشگری، در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، این دانشگاه در رشته‌های آموزش ابتدایی، روانشناسی تربیتی، حسابداری، مدیریت صنعتی، برنامه ریزی شهری، علوم قرآنی-تفسیر، حقوق نیز دانشجوی ارشد می‌پذیرد.
علاقه‌مندان به تحصیل در این مقطع دانشگاه باختر ایلام، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این دانشگاه به نشانی www.bakhtar.ac.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پذیرش دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان بدون آزمون دانشگاه پیام نور از ۲۶ اسفند ماه

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان ضمن اعلام این خبر افزود: زمان ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام‌نور، از ۲۶ اسفند ماه آغاز و تا ۱۴ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان، فاطمه معین الدینی با اشاره به اعلام نتایج تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ توسط سازمان سنجش آموزش کشور، اظهار کرد: تعداد ۵۱ هزار نفر از داوطلبان ورود به دانشگاه در سراسر کشور در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده‌اند که نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه افزایش ۱۸ درصدی قبولی در دانشگاه پیام نور بیانگر علاقه و اعتماد مردم به این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است، افزود: پذیرفته شدگان پس از ورود به سامانه گلستان این دانشگاه به آدرس reg.pnu.ac.ir، در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه مندرج در صفحه اول سایت فوق، وارد سامانه آموزشی گلستان شوند و نسبت به تکمیل و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان ادامه داد: ثبت نام حضوری و انتخاب واحد پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور از ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ لغایت ۲۸ فروردین ماه انجام خواهد شد و اطلاعات تکمیلی در این خصوص از طریق سایت دانشگاه پیام نوراستان کرمان به نشانی kerman.pnu.ac.ir و فضای مجازی این دانشگاه به نشانی @kermanpnuk اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 737080

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجوی بین الملل در رشته اندودانتیکس در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان بدون آزمون دانشگاه پیام نور از ۲۶ اسفند ماه
  • بارگذاری اطلاعات ۴ هزار دانشجوی شهید در فضای دیجیتال
  • اطلاعات ۴ هزار دانشجوی شهید در فضای دیجیتال ثبت شد
  • تحصیل بیش از ۹ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان همدان
  • دانشگاه پیام نور استان همدان ۹۵۰۰ دانشجو دارد
  • اطلاعات ۴۰۰۰ دانشجوی شهید در فضای دیجیتال بارگذاری شد
  • اطلاعات ۴۰۰۰ دانشجوی شهید در فضای دیجیتال بارگزاری شد
  • پذیرش ۱۰۰۰ دانشجوی کارشناسی در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد
  • پذیرش دانشجویان در پیام نور آذربایجان‌غربی ۱۸ درصد افزایش یافت