Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه ایلام برای نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در مقطع کارشناسی ارشد، دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه باختر ایلام در مقطع کارشناسی ارشد برای نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اقدام به پذیرش دانشجو کرده است.
بر این اساس، این دانشگاه در رشته‌های مهندسی کامپیوتر (نرم افزار)، مهندسی معماری، مهندسی عمران، مدیریت بازرگانی، مدیریت جهانگردی، علوم قرآن و حدیث، برنامه ریزی گردشگری، در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، این دانشگاه در رشته‌های آموزش ابتدایی، روانشناسی تربیتی، حسابداری، مدیریت صنعتی، برنامه ریزی شهری، علوم قرآنی-تفسیر، حقوق نیز دانشجوی ارشد می‌پذیرد.
علاقه‌مندان به تحصیل در این مقطع دانشگاه باختر ایلام، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این دانشگاه به نشانی www.bakhtar.ac.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پذیرش دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند

از ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم تقدیر از اساتید شاگرد پرور تجلیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از ۸ استاد شاگردپروردانشگاه صنعتی امیرکبیر در «جشنواره شیخ مفید»، با حضور دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی رئیس جمهور تقدیر شد.


در این مراسم از، دکتر گئورک قره پتیان استاد دانشکده مهندسی برق، دکتر مهدی قطعی استاد دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر، دکتر پرویز پروین استاد دانشکده فیزیک و مهندسی انرژی، دکتر احمد نیک آبادی و دکتر مرتضی صاحب الزمانی استادان دانشکده مهندسی کامپیوتر، دکتر فاطمه زارع از دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر، دکتر امیر خرسندی استاد دانشکده مهندسی برق و دکتر مالک نادری استاد دانشکده مهندسی مواد و متالورژی تقدیر به عمل آمد.


این استادان در قالب یک طرح غیرفراخوانی که از شش ماه قبل آغاز شده بود از طریق دانشجویان دانشکده‌های برتر کشور انتخاب شدند.


۲۰ هزار دانشجو از ۵۰ دانشکده کشور اعم از دانشکده‌های فنی مهندسی، پزشکی، علوم پایه و علوم انسانی در این نظرسنجی مشارکت داشتند و نهایتا اساتیدی که بیشترین آرا را در میان دانشجویان کسب کردند، مورد تقدیر قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • پذیرش ۵۳ درصدی دانشجو در مقطع دکتری به روش استادمحور
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور ایلام
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محورهای ایلام انجام شد