Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی گفت: برای اطلاع رسانی فعالیت‌های انجام گرفته در قالب ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با ویروس کرونا باید از ظرفیت رسانه ملی و استانی و دیگر رسانه‌ها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با تاکید بر اینکه در ایام تعطیلات نوروز امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا امکان پذیرایی از مسافران را نداریم، ادامه داد: باید برای قطع زنجیره انتقال این ویروس تلاش کنیم تا از این طریق بتوان حداکثر خدمات را به بیماران حاد بستری شده در بیمارستان‌ها ارائه داد.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه راهکار قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کاهش اجتماعات در حد امکان است، گفت: ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونا می‌تواند در زمینه پیشگیری از شکل گیری اجتماعات نقش آفرینی و کمک کند.
رزم حسینی از قشرهای مختلف مردم که ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی، برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در خانه مانده‌اند، قدردانی کرد و افزود: براساس آمارها، در ایام نوروز امسال پروازهای فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد تا ۹۲ درصد بخش مسافری و ۹۰ درصد تعداد پرواز کاهش داشته است.
او بر لزوم پیش بینی تمهیدات لازم برای به حداقل رساندن آثار سوء ویروس کرونا در بخش اقتصادی تاکید کرد و ادامه داد: باید کمک کنیم تا ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونا پایداری داشته باشد و به کار خود ادامه دهد.
استاندار خراسان رضوی گفت: توان مدیریتی استان باید در شرایط بحران محفوظ بماند و استمرار پیدا کند تا از این بحران عبور کنیم.   انتهای پیام// م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوی ستاد پیشگیری از کرونا رسانه ملی ویروس کرونا ستاد پشتیبانی مردمی مقابله ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۸۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.
حسن جعفری افزود:پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند، اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

دیگر خبرها

  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تجهیز چاه‌های کشاورزی خراسان رضوی به پنل خورشیدی
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد