Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سهراب بهاالدینی سرپرست فرماندار شهرستان سیرجان در هشتمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: رعایت مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا برای همگان لازم الاجرا می‌باشد و نیاز است همگان در راستای رعایت تصمیمات اتخاذ شده همکاری نمایند.

بهاالدینی به تعطیلی بازار‌ها و اصناف غیرضروری سیرجان تا ۱۵ فروردین اشاره کرد و گفت: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور و با هماهنگی اتحادیه‌های امور صنفی و اتاق اصناف سیرجان مقرر شد اصنافی که در تامین مایحتاج روزمره و ضروری مردم سرکار دارند، با رعایت موارد بهداشتی، تا پایان نوروز به کار خود ادامه دهند و بقیه صنوف نیز تا ۱۵ فروردین تعطیل شوند

سهراب بهالدینی با اشاره به اجرای طرح غربالگری غیر حضوری در شهرستان سیرجان افزود:مردم با شرکت در طرح غربالگری، به دستگاه‌های اجرایی در ریشه‌کن شدن و کاهش آمار مبتلایان کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: طرح غربالگری در حال حاضر به ۲ صورت تلفنی توسط مرکز بهداشت با همکاری بسیجیان و به صورت اینترنتی در سامانه وزارت بهداشت انجام می‌شود که همه باید در این طرح شرکت کنند.

سرپرست فرمانداری سیرجان اضافه کرد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ورود کلیه خودروهای غیربومی به این شهرستان ممنوع ونیروی انتظامی سیرجان خودروها با پلاک استان های قرمز را شناسایی ودر صورتی که ساکن سیرجان نبوده وعبوری باشند به خارج شهر هدایت و در صورت مقاومت توقیف می نماید.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای سیرجان گفت: به منظور جلوگیری از اجتماعات،جاده‌های فرعی و گردشگری شهرستان در روز طبیعت محددیت های تردد اعمال می شود.

سرپرست فرمانداری سیرجان به برخی از مصوبات دیگر از جمله نظارت جدی بر روند تعطیلی اصناف،نظارت بر مسائل بهداشتی عشایر وغربالگری آنها هنگام کوچ به شهرستان،پیگیری تامین الکل مورد نیاز بیمارستان ها ،نظارت بر نحوه توزیع ماسک های تولید شده در شهرستان و دیگر موارد مشابه عمومی اشاره کرد و خواستار رعایت این موارد از سوی متولیان شد.

پس از اتمام این جلسه سرپرست فرمانداری به همراه تعدادی از مسئولان از مراکز بهداشتی شهرستان بازدید و تذکرات لازم داده شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد مبارزه با کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۸۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود اسماعیل بیگی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندار و اعضای این ستاد در اسلامشهر قدردانی کرد و گفت: اسلامشهر و یکی دیگر از شهرستان‌های استان سال گذشته بیشترین نذورات را در امر بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند که قابل تقدیر است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران با بیان اینکه مؤسس ستاد بازسازی عتبات عالیات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، افزود: با همت این شهید والامقام اقدامات بسیاری توسط این ستاد در سال‌های گذشته صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر توسعه حرم حضرت سیدالشهداء (ع) در حال انجام است و مردم می‌توانند در این پروژه مشارکت داشته باشند.

بر اساس این گزارش در ادامه این جلسه حجت الاسلام سراقی رئیس ستاد بازسازی اسلامشهر به ارائه گزارشی از اقدامات این ستاد در سال گذشته جهت جمع آوری نذورات مردم شهرستان پرداخت.

کد خبر 6088706

دیگر خبرها

  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است