Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد حسین بحرینی در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانسی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان با معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: در این ارتباط ویدئو کنفرانسی، گزارش دانشگاه‌های علوم پزشکی استان ارائه شد و مدیران بیمارستان‌های امام رضا (ع) مشهد و ۲۲ بهمن نیشابور کمبودها و مشکلات خود را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: معاون رئیس جمهور در این جلسه قول دادند که با پیگیری استاندار خراسان رضوی و دیگر مسئولان استانی، این کمبودها تأمین و جبران شود.
وی با اشاره به مصوبات جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد تعطیلی بانک‌های استان همچنان ادامه داشته باشد؛ البته برای پاره‌ای از امورات ضروری مردم، در هر یک از شهرهای استان، یک شعبه همراه با تعداد پرسنل فعال باشد.
بحرینی خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد با واحدهای صنفی که قوانین و دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان در خصوص تعطیلی برخی اصناف را رعایت نکنند، برخورد شود؛ این برخوردها در قالب اخطار صنفی به متخلفین و پلمب واحد صنفی از سوی اداره اماکن نیروی انتظامی خواهد بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: دورکاری سه چهارم کارمندان دستگاه‌های اجرایی در خراسان رضوی همچنان ادامه خواهد داشت، بدین ترتیب ۲۵ درصد از کارکنان به صورت حضوری در محل کار حاضر شده و مابقی در منزل به خدمات دورکاری مشغول خواهند بود.
وی با اشاره به اینکه تداوم تعطیلی خطوط متروی مشهد بیان کرد: محدودیت تردد در داخل شهر چه به لحاظ خودروهای سواری و چه به لحاظ سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی نیز همچنان ادامه خواهد داشت.
بحرینی در قالب توصیه‌های پیشگیرانه خطاب به مردم عنوان کرد: به رغم تذکرات داده شده در بعضی از قسمت‌های شهر مشهد عدم تجمع مردم رعایت نمی‌شود و هنوز مردم از خانه‌ها بیرون می‌آیند، لذا اگر می‌خواهیم با یک فاجعه انسانی روبرو نشویم، واقعاً باید این مسئله را جدی بگیریم و در خانه بمانیم.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران خراسان رضوی تعطیلی بانکها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی اعلام کرد که این شورا برای حمایت از یکی از دو نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد به اجماع رسیده است.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برنامه‎‌ شورای وحدت خراسان رضوی برای حمایت از یکی از دو نامزد مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد، اظهار کرد: در جلسه‌ای که دو روز پیش با حضور آقایان اخلاقی و معتمدی‌فر (دو نامزد مرحله دوم انتخابات در مشهد) برگزار شد، ما برنامه‌های هر دو را بررسی کردیم و برای حمایت از یک کدام به جمع‌بندی رسیدیم و پس از آغاز مهلت قانونی تبلیغات، طی اطلاعیه‌ای اعلام می‌کنیم.

وی در خصوص احتمال اجماع تمام تشکل‌های اصولگرای مشهد بر سر یک نامزد، عنوان کرد: تشکل‌هایی که زیرمجموعه شورای وحدت هستند، برای حمایت از یک نامزد خاص به اجماع رسیده‌اند، اما در مورد سایر تشکل‌ها تا جایی که اطلاع دارم هنوز جلسه‌ای در این خصوص برگزار نکرده‌اند و هنوز حتی معلوم نیست که آیا می‌خواهند مجددا از نامزد دور نخست خود حمایت کنند یا خیر.

رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس، بیان کرد: در چند وقت اخیر ما یک نمایش بی‌نظیر از اقتدار کشورمان در سطح بین‌الملل را دیدیم. در چنین شرایطی تقویت اقتدار سیاسی در داخل از اهمیت مضاعفی برخوردار می‌شود که در گرو حضور گسترده مردم در انتخابات است.

ترقی ادامه داد: مردمی که به اقتدار خارجی کشور ایمان دارند و عملیات چندی قبل نیروهای مسلح در حمله به رژیم صهیونیستی برایشان غرور آفریده، باید در عرصه داخلی هم برای تقویت اقتدار کشور تلاش کنند. در شرایط فعلی و پس از اتفاقات اخیر، مردم امیدوارتر شده‌اند و همین زمینه خوبی خواهد بود برای مشارکت گسترده در انتخابات ۲۱ اردیبهشت تا حداقل همان میزان مشارکت انتخابات اسفندماه مجدداً حاصل شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد