Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@03:11:40 GMT

تعطیلی بانک‌های استان تا اطلاع ثانوی

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۹۵۴۶

تعطیلی بانک‌های استان تا اطلاع ثانوی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خطوط مترو براساس مصوبه ستاداستانی مقابله باویروس کرونا تعطیل است، همچنین بانک‌ها درخراسان‌رضوی تااطلاع ثانوی تعطیل وفقط یک شعبه درهرشهر فعال خواهد بود.

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسین بحرینی در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانسی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان با معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: در این ارتباط ویدئو کنفرانسی، گزارش دانشگاه‌های علوم پزشکی استان ارائه شد و مدیران بیمارستان‌های امام رضا (ع)  مشهد و ۲۲ بهمن نیشابور کمبودها و مشکلات خود را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: معاون رئیس جمهور در این جلسه قول دادند که با پیگیری استاندار خراسان رضوی و دیگر مسئولان استانی، این کمبودها تأمین و جبران شود.

وی با اشاره به مصوبات جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد تعطیلی بانک‌های استان همچنان ادامه داشته باشد؛ البته برای پاره‌ای از امورات ضروری مردم، در هر یک از شهرهای استان، یک شعبه همراه با تعداد پرسنل فعال باشد.

بحرینی خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد با واحدهای صنفی که قوانین و دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان در خصوص تعطیلی برخی اصناف را رعایت نکنند، برخورد شود؛ این برخوردها در قالب اخطار صنفی به متخلفین و پلمب واحد صنفی از سوی اداره اماکن نیروی انتظامی خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: دورکاری سه چهارم کارمندان دستگاه‌های اجرایی در خراسان رضوی همچنان ادامه خواهد داشت، بدین ترتیب ۲۵ درصد از کارکنان به صورت حضوری در محل کار حاضر شده و مابقی در منزل به خدمات دورکاری مشغول خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه تداوم تعطیلی خطوط متروی مشهد بیان کرد: محدودیت تردد در داخل شهر چه به لحاظ خودروهای سواری و چه به لحاظ سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

بحرینی در قالب توصیه‌های پیشگیرانه خطاب به مردم عنوان کرد: به رغم تذکرات داده شده در بعضی از قسمت‌های شهر مشهد عدم تجمع مردم رعایت نمی‌شود و هنوز مردم از خانه‌ها بیرون می‌آیند، لذا اگر می‌خواهیم با یک فاجعه انسانی روبرو نشویم، واقعاً باید این مسئله را جدی بگیریم و در خانه بمانیم.

منبع:مهر

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد بحرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این بارش‌ها فردا جمعه به اوج خود خواهد رسید که با توجه به رگباری بودن بارش ها، احتمال وقوع سیلاب در مناطق کوهستانی و مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

زهرا آهنگرزاده افزود: بارش باران از امشب در کلانشهر مشهد آغاز خواهد شد و جمعه و شنبه بارش‌ها در این کلانشهر همراه با رعد و برق و احتمال آبگرفتگی خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: کاهش موقت دمای هوا و وزش باد از دیگر پدیده‌های جوی استان در تعطیلات پیش رو است.

آهنگرزاده افزود: طی شبانه روز گذشته، فریمان با هفت و سبزوار با ۳۱ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۱ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۴ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • نقش مهم رسانه ملی در ترویج فرزندآوری
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی