Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخوند میرزاعلی گفت: انتخاب شعار سال «جهش تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب نشان دهنده اهمیت نقش تولید ملی در شکوفایی اقتصادی و بهبود معیشت مردم است.

آخوند «عبدالحی میرزاعلی» با اشاره به شعار سال 99 با عنوان «جهش تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در این شرایط جهش تولید ملی و تکیه بر چرخه تولید داخلی، ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه آق قلا افزود: سال های گذشته نیز کارهای جهادی در راستای رونق تولید ملی انجام شده و بسیاری از کارخانه های تعطیل به چرخه تولید بازگشتند.

 

وی با بیان اینکه شعار جهش تولید با همت ملت، دولت محقق خواهد شد، اظهارداشت: این شعار نسخه شفابخشی برای جامعه ما خواهد بود و به یاری خدا این شعار عملی خواهد شد.

 

امام جمعه آق قلا با بیان اینکه، برای تحقق شعار سال نیازمند خودباوری و همدلی و اتکا به جوانان نخبه، متخصص و انقلابی هستیم، تصریح کرد: در سایه خودباوری و همچنین وحدت، همدلی و انسجام و تکیه بر دانش و تخصص جوانان مومن و انقلابی کشور هیچ کاری برای ملت بزرگ و ولایتمندار ایران از جمله جهش در حوزه صنعت و تولید سخت و ناممکن نیست.

 

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری با درایت و هوشمندی و با توجه به وضعیت موجود کشور، به درستی این سال را جهش تولید عنوان کردند و ما معتقدیم با حضور جوانان جهادگر و با وجود مجلس انقلابی و پشتیبانی مردم و در سایه همدلی در سال ۹۹ شاهد جهش در عرصه های مختلف خواهیم بود.

 

آخوند میرزاعلی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب هم با توصیه و رهنمودهای بجای خودشان مردم را در همه جریانات و اخیرا در برابر بیماری کرونا هدایت کردند و هم اقدامات لازم را در این خصوص انجام دادند از جمله نیروهای مسلح را پای کار آوردند تشکر و قدردانی کرد.

 

وی از مردم خواست توصیه های بهداشتی و ستاد مبارزه با کرونا را جدی بگیرند و به خصوص در روزهای آغازین سال صله رحم و دید و بازدیدها را به صورت تلفنی انجام دهند و رفت و آمدها را قطع کنند.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: جهش تولید امام جمعه اهل سنت آق قلا آخوند میرزاعلی تولید ملی جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش دانشجویان آمریکا نشان‌دهنده بیداری وجدان‌های‌ جهانی است

امام جمعه بجنورد گفت: خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا علیه جنایت های رژیم کودک کش اسراییل بیانگر بیداری وجدان‌ها و عدالت خواهی در دنیا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری امروز _ جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: در فرآیند پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نقش زنان مؤمن و محجبه انکار ناپذیر است.

وی در ادامه با اشاره به هزینه‌های میلیاردی جهان غرب در مسائل مرتبط با زنان افزود: دخالت استکبار در تمامی جنگ‌ها، مصیبت‌ها، کشتارها و … در اقصی نقاط جهان آشکار است؛ غرب با از میان برداشتن حجاب درصدد از بین بردن اصل و اساس خانواده و نابودی تربیت دینی است.

امام جمعه بجنورد گفت: خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا علیه جنایت‌های رژیم کودک کش اسرائیل بیانگر بیداری وجدان‌ها و عدالت خواهی در دنیا است.

نوری افزود: این روزها دانشجویان در آمریکا و اروپا علیه سیاست‌های ظالمانه رژیم صهیونیستی تجمع می‌کنند و خواستار رسیدگی به حقوق مردم مظلوم غزه هستند.

امام جمعه بجنورد در انتها با محکومیت زندانی کردن دانشجویان آمریکایی و اروپایی، گفت: دانشجویان تنها به خاطر خشونت علیه زنان و کودکان غزه شعار می‌دهند اما اینک زندانی می‌شوند

کد خبر 750321

دیگر خبرها

  • خیزش دانشجویان آمریکا نشان‌دهنده بیداری وجدان‌های‌ جهانی است
  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • راهکارهای دانشگاهی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • چطور به نشانه‌ های هشدار دهنده خودکشی واکنش نشان دهیم؟
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند
  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد