Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:39:13 GMT

نجات یک نفر از آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی در کرمان

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۹۸۳۶

نجات یک نفر از آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی در کرمان

ایسنا/کرمان مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از طعمه حریق شدن یک منزل مسکونی در شهر کرمان خبر داد.

"رضا میرزایی" در تشریح جزییات این خبر گفت: طی تماس تلفنی در ساعت ۱۸ عصر امروز دوشنبه چهارم فروردین ماه با ستاد مرکز فرماندهی عملیات (۱۲۵) این سازمان از طعمه حریق شدن یک منزل مسکونی آگاه شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی محل حادثه را خیابان شهید شیروانی واقع در بلوار جمهوری اسلامی کرمان اعلام کرد و افزود: بلافاصله دو تیم از آتش‌نشانان از ایستگاه های شماره 7 و 10در محل حادثه حضور پیدا کردند و عملیات اطفاء حریق منزل مسکونی را در دستور کار قرار داده و از سرایت آتش سوزی به دیگر منازل در مجتمع مسکونی جلوگیری کردند.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان در ادامه بیان کرد: این آتش سوزی در طبقه سوم یک مجتمع مسکونی رخ داده بود و با توجه به قفل بودن درب ورودی منزل و گیر افتادن یک نفر از ساکنین در میان شعله های آتش، آتش نشانان نجات جان فرد گیر افتاده در آتش را را در اولویت عملیات قرار داده و بدون اتلاف وقت سریعا به منزل ورود کردند و هم زمان با اطفاء حریق، با انجام اقدامات اولیه تنفسی و ماساژ قلبی اقدام به نجات جان فرد مصدوم که کاملا در اثر دود ناشی از آتش سوزی بیهوش شده بود کردند.

میرزایی بیان کرد: این عملیات همچنین برای آتش نشانان با توجه به تعداد زیاد ساکنین و مجتمع های هم جوار از حساسیت بالایی برخوردار بود و آتش نشانان سریعا با شلنگ‌اندازی و آبرسانی و عملیات اطفاء حریق را با موفقیت و در کمترین زمان انجام دادند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است و فرد دچار حادثه شده که در اثر دود ناشی از آتش سوزی دچار مصدومیت شده بود، توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش نشاني اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی آتش نشانان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، جلال ملکی در این باره اعلام کرد: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز در مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه مورد آتش سوزی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در یک محوطه نیز چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می شود و سقف انبار نیز تخریب شده که تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز