Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان گفت: دسترسی به ۳۰ روستا جنوب استان تنها با خودروهای کمک‌دار امکانپذیر است و امکان دسترسی به ۷۰ روستا حتی با خودروهای کمک‌دار هم امکانپذیر نیست. ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

محمد جواد فدائی در پایان بازدید یک روزه از مناطق سیلزده جنوب استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رودبارجنوب، با اشاره به بازدید که امروز از مناطق آسیب‌دیده در جنوب استان کرمان انجام شد اظهار داشت: سیلاب‌ها خسارا زیادی به راه‌های مواصلاتی جنوب استان کرمان وارد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین جزئیات امدادرسانی به مردم گرفتار در سیل جنوب کرمان؛ رودبار جنوب بیشترین خسارات را دیده استجزئیات قطع آب، برق و راه ارتباطی جنوب کرمان؛ خسارت سیلاب‌ها بی‌سابقه و بسیار زیاد استخسارت سیل به 60 روستای جنوب کرمان/ آب 45 روستا قطع شد/سپاه به کمک مردم می‌آیدتمامی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باز است؛ آماده‌باش 73 نیروی راهداری در راهدارخانه‌هااخبار سیلاب ایران|کمک سپاه به آسیب‌دیدگان/ 12 فوتی و 2 مفقودی بر اثر سیل در کشور/ قطع آب، برق و راه ارتباطی جنوب کرمان/ بیشترین خسارات سیل در رودبار جنوب/ سیلاب جنوب بلوچستان مخرب بود

وی با عنوان اینکه سیلاب‌ها به تعداد زیادی از پل‌ها و آبنماها در جنوب استان کرمان خسارت وارد کردند گفت: در حال حاضر دسترسی به 30 روستا در جنوب استان تنها با خودروهای کمک‌دار امکانپذیر است و 70 روستا حتی با خودروهای کمک‌دار هم امکان دسترسی به آنها وجود ندارد.   

استاندار کرمان با بیان اینکه امروز بنا داشتیم تا با بالگرد از مناطق گرفتار در سیلاب‌ها از نزدیک بازدید داشته باشیم افزود: به دلیل شرایط جوی این امکان فراهم نشد.

وی با اشاره به اینکه خساراتی هم به حوزه کشاورزی و دامداری در این منطقه هم وارد شده که مقرر شده خسارات وارد سریعا ارزیابی و برآورد شود گفت: سیلاب 50 درصد زهکلوت را در گیر کرده بود و از منازل مسکونی آسیب‌دیده از نزدیک بازدید داشتیم.

فدائی با بیان اینکه اسکان موقت این افراد انجام شده است افزود: کارهای مقدماتی انجام شده و بنیاد مسکن و کمیته امداد بازسازی مناطق آسیب‌دیده را به عهده دارند.

انتهای پیام/511/

R7860/P/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جنوب استان کرمان جنوب کرمان سیلاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد

آفتاب‌‌نیوز :

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران درخصوص سیلاب بهاری در مازندران گفت: سیلاب بهاری موجب انسداد محور اصلی هراز و ۷ محور روستایی شد.

وی افزود: باتوجه به وضعیت تردد اولویت با رفع انسداد با محور تردد بوده عملیات بازگشایی در محور هراز در دستور کار قرار گرفت که بازگشایی شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان کرد: موضوع دیگر رفع انسداد راه‌های روستایی بود که در دستور کار قرار گرفت.

محمدی یادآور شد: این روستا‌ها باتوجه به شدت بارش‌های در بخش‌های بلده و آمل قرار دارند.

رگبار‌های بهاری طی روز گذشته همان‌گونه که پیش‌بینی شد اختلال در تردد، آب‌گرفتگی معابر و مسیل‌ها، ریزش سنگ و سایر را به دنبال داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • سیلاب، راه ۱۰ روستای بم را مسدود کرد
  • آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین