Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب رییسی شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براثر بارندگی‌های شدید این مدت به ۳۰ رشته قنات نیکشهر خسارت جدی وارد شد.

وی ادامه داد: همچنین ۴۰ حلقه چاه و پنج هزار متر کانال انتقال آب در این مدت در شهرستان نیکشهر دچار آسیب شدند.

مدیر جهاد کشاورزی نیکشهر بیان کرد: ۴۰۰ هکتار از باغات مرکبات و ۱۴۰ هکتار از باغات انبه این شهرستان نیز براثر سیلاب دچار خسارت جدی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان براثر بارندگی‌های شدید شبانه روز گذشته که منجر به جاری شدن سیلاب شد مسیر ارتباطی ۹۱ روستای شهرستان‌های میرجاوه و تفتان را بست.

ایوب کرد روز اظهارداشت: سیلاب اخیر علاوه‌بر قطع راه ارتباطی روستاهای ذکر شده سبب تخریب مسیرهای فرعی میرجاوه - جون آباد و چاه احمد - گوهر کوه و همچنین آب بردگی جاده در مسیر کورین - قلعه بید شد.

به گزارش ایرنا بارندگی شب گذشته و طغیان رودخانه‌های فصلی سبب تخریب سه دهنه پل در محور ارتباطی بزمان به بم و بسته شدن راه ارتباطی ایرانشهر - بم شد و تا ۲۴ ساعت آینده بسته خواهد بود.

برچسب‌ها بارش باران اراضی کشاورزی سیل سیستان و بلوچستان پروندهٔ خبری بارندگی و سیل در سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارش باران اراضی کشاورزی سیل سیستان و بلوچستان بارش باران اراضی کشاورزی سیل سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۰۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد

سید محمدرضا سید حسینی با بیان اینکه در سال زراعی  ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی سیستان و بلوچستان به زیر کشت گندم رفته است گفت: کار برداشت حدود ۳۰ درصد از گندمزارهای این استان به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰ دستگاه دروگر جهت برداشت محصول گندم و ۱۶ مرکز خرید جهت تحویل گندم کشاورزان در سیستان و بلوچستان پیش بینی و به بهره‌برداران در برداشت و خرید گندم کمک می کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در استان گندم کشت و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟