Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیاد احسان برای مقابله کرونا، کاروان‌های سلامت خود را به مناطق درگیر با کرونا در سراسر کشور اعزام کرد.

به گزارش ایسنا، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به آخرین اقدامات این مجموعه برای مقابله با ویروس کرونا گفت: یکی از اولین اقدامات ما در روزهای ابتدایی شیوع این ویروس، راه‌اندازی مرکز تماس ۴۰۳۰ با همکاری وزارت بهداشت برای انجام طرح ملی غربالگری در سراسر کشور و پاسخگویی به سوالات و دغدغه های کرونایی مردم بود که به گفته معاون وزیر بهداشت تاکنون ۲۰میلیون تماس بااین سامانه ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روزانه بیش از  ۲۵۰ هزار تماس با این مرکز گرفته میشود که توسط ۲۰۰۰ پزشک و پزشکیار و کارشناس پزشکی به این سئوالات پاسخ داده میشود، همچنین برای ارتباط آسان‌تر مردم کددستوری نیز راه‌اندازی شده که تست احتمال ابتلا به کرونا ازاین طریق فراهم شده است.

ترکمانه اعزام پزشک و تیم‌های درمانی سیار را نیز از دیگر خدمات این بنیاد عنوان کرد و گفت: بیش از ۱۰ کاروان سلامت جهت ارائه خدمات پزشکی و درمانی و دارویی رایگان به استانهای کانون کرونا اعزام شدند و درکنار اینها سامانه تله مدیسین نیز برای ارتباط زنده بیماران در مناطق محروم با پزشکان متخصص در تهران راه‌اندازی و مورد استفاده قرار گرفت.

مدیرعامل بنیاد احسان اهدا و توزیع بسته‌های بهداشتی ضدکرونایی درمناطق محروم کشور را از دیگر اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام برشمرد و اظهار کرد: دراولین اقدام اهدای  ۲۵ هزار پک بهداشتی به مردم محله شهید هرندی تهران و ضدعفونی کردن تمامی معابر و مساجد و اماکن عمومی این محله در دستور کارما قرار گرفت.

وی افزود: در مرحله بعد اجرای این طرح در سراسر کشور را آغاز کردیم و ازطریق حمایت ازگروه‌های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام در سراسر کشور ، ضدعفونی کردن معابر عمومی شهرها و روستاها و همچنین توزیع اقلام بهداشتی در مناطق کم برخوردار را در دستور کار خود قرار دادیم.

ترکمانه ادامه داد: طی روزهای گذشته ۹۰ هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، محلول و ژل ضدعفونی کننده و مواد شوینده توسط ۳۰۰ گروه جهادی همکار بنیاد احسان ستاد اجرایی در ۵۰۰ نقطه کشور توزیع شد.

وی اظهار کرد: با حمایت ۱۵ میلیارد ریالی ستاد از نیروهای جهادی، در کارگاههای کوچک و بزرگ این گروهها، تولید ماسک بهداشتی را هم آغاز کردیم و هم اکنون روزانه ۵۰هزار ماسک دراین کارگاهها تولید میکنیم.

ترکمانه به اقدام این بنیاد در برخی استانهایی که بیشتر با این بیماری درگیر هستند اشاره کرد و گفت: با تخصیص ۱۴میلیارد ریال بودجه، بسته‌های ویژه‌ای شامل ماسک، گان و ژل بهداشتی به پنج استان قم، گیلان ، مازندران و کرمانشاه لرستان، ارسال خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس سراسر کشور ستاد اجرایی بنیاد احسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: این بسته ها به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.


موسوی افزود: پویش ملی لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا از سال گذشته آغاز شده و در دستور کار است.


وی گفت: در این مرحله به مادرانی که فرزند چهارم به بالای خود را حداکثر شش ماه قبل به دنیا آورده اند بسته‌های لبخند مادری اهدا شد که شامل 40 قلم لوازم با کیفیت مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی به ارزش تقریبی 6 میلیون تومان است.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان افزود: این بسته ها توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است و شامل حوله، لباس، دستمال مرطوب، تب سنج، شیشه شیر، لوازم بهداشت، زیر انداز، پتو و ... است.

موسوی گفت: در این مرحله 180 بسته لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری گروه‌های جهادی همکار با ستاد در شهرستان های استان و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 200 بسته لبخند مادری در استان و مناطق هدف توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان به عمره آغاز می شود
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
  • آماده باش سازمان مدیریت بحران در مناطق درگیر مداخلات جوی
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان بنیاد نخبگان به عمره آغاز شد
  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند!
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها