Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@17:22:17 GMT

توان مدیریتی استان باید در شرایط بحران محفوظ بماند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۰۰۹۳

توان مدیریتی استان باید در شرایط بحران محفوظ بماند

رزم حسینی با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروز امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا امکان پذیرایی از مسافران را نداریم،گفت: توان مدیریتی استان باید در شرایط بحران محفوظ بماند و استمرار پیدا کند تا از این بحران عبور کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علیرضا رزم‌حسینی» امروز(۴ فروردین) در جلسه ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با ویروس کرونا استان که در سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای اطلاع رسانی فعالیت‌های انجام گرفته در قالب ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با ویروس کرونا باید از ظرفیت رسانه ملی و استانی و دیگر رسانه‌ها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه در ایام تعطیلات نوروز امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا امکان پذیرایی از مسافران را نداریم، خاطرنشان کرد: باید برای قطع زنجیره انتقال این ویروس تلاش کنیم تا از طریق بتوان حداکثر خدمات را به بیماران حاد بستری شده در بیمارستان‌ها ارائه داد.

 

رزم‌حسینی با بیان اینکه راهکار قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کاهش اجتماعات در حد امکان است، تصریح کرد: ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونا می‌تواند در زمینه پیشگیری از شکل گیری اجتماعات نقش آفرینی و کمک کند.

 

وی از قشرهای مختلف مردم که ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی، برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در خانه مانده‌اند، قدردانی کرد و گفت: براساس آمارها، در ایام نوروز امسال پروازهای فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد تا ۹۲ درصد بخش مسافری و ۹۰ درصد تعداد پرواز کاهش داشته است.

 

استاندار خراسان رضوی بر لزوم پیش بینی تمهیدات لازم برای به حداقل رساندن آثار سوء ویروس کرونا در بخش اقتصادی تاکید کرد و افزود: باید کمک کنیم تا ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونا پایداری داشته باشد و به کار خود ادامه دهد همچنین توان مدیریتی استان باید در شرایط بحران محفوظ بماند و استمرار پیدا کند تا از این بحران عبور کنیم.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ستاد بحران خراسان رضوی ستاد پشتیبانی مردمی مقابله ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مخلصی از آماده باش کامل پرسنل و تجهیزات اکیپ‌های مدیریت بحران در این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران در حال امدادرسانی به مردم و هم استانی‌ها هستند.
وی، تعداد اکیپ‌های عملیاتی و پشتیبانی مدیریت بحران آبفا را ۱۱۹ تیم عنوان کرد و افزود: بیش از ۲۶۰ نفر اعم از پرسنل این شرکت و پیمانکاران با ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در حال آماده باش کامل برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی هستند.
مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفای استان یزد، از بیش از هزار و ۵۰۰ تماس مردمی و انجام بیش از ۴۰۰ عملیات امدادی در حوزه آب و فاضلاب طی روز‌های چهارم و پنجم اردیبهشت خبر داد و گفت: علاوه بر این تعداد عملیات، در صورت نیاز با فرمانداریها، شهرداری ها، ادارات راهداری و آموزش و پرورش همکاری لازم انجام شد.
مخلصی ادامه داد: علیرغم بروز شرایط اضطراری در استان طی چهار روز بارندگی، جریان تامین و توزیع آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های استان پایدار بوده و فقط پنج مورد قطعی آب با میانگین یک ساعت گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد