Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن سیاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی ناشی از جاری شدن سیل در مناطق حادثه خیز کلیه کامیون‌ها پارک شده در پارکینگ شهرداری و اوجادی تخلیه و به شهرک صنعتی منتقل شد.

وی افزود: لازم است شهروندان از ترددهای غیرضروری جلوگیری کنند و در صورت نیاز احتیاط لازم را به جا آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد بحران شهرستان مطرح کرد: در برخی محورها مانند محور تایباد به شهرستان باخرز، محدوده روستای پلبند به دلیل عبور روان آب از "آب نمای محور" محدودیت تردد برای حفظ جان سرنشینان خودروهای عبور ایجاد شده است همچنین با توجه به لغزندگی محورها به دلیل بارش باران، از شهروندان تقاضا می‌شود با رعایت توصیه‌های راهنمایی و رانندگی، به ویژه رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی در صورت نیاز تردد کنند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در شهرستان تاکید کرد: خوشبختانه با همراهی شهروندان و پیشگیری‌های انجام شده وضعیت این منطقه نسبت به شهرشتان‌های اطراف خیلی بهتر است و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد تا به سلامتی این ویروس را گذر کنیم.

معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تایباد نیز به ایلنا گفت: با توجه به اخطار هواشناسی از استان جلسه‌ای با همین مضمون در فرمانداری با ریاست فرماندار برگزار شد و تمامی دستگاه‌های متولی به ویژه هلال احمر، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و... به صورت آماده باش در آمدند.

مهرداد کریمزاده با اعلام اینکه با توجه به شرایط بحرانی شهرستان به هشت قسمت تقسیم شده و هشت تیم عملیاتی مشخص گردیده، بیان کرد: تیم‌های نظارتی ستادبحران از تمام مسیرهای حادثه خیز، کال‌ها و مسیل‌ها بازدید و در صورت نیاز بازگشایی شد همچنین از امروز پلیس راه و راهداری در محل‌های خطرساز و آبنماها مستقر شدند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آماده باش راهنمایی و رانندگی شهرداری هلال احمر هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تندباد و بارش شدید باران در شهرهای جنوبی استان ایلام

دریافت 12 MB کد خبر 6098786

دیگر خبرها

  • توفان شدید غرب و جنوب خراسان رضوی را درنوردید
  • ببینید | هواشناسی هشدار داد؛ بارش شدید باران در راه این استان‌ها
  • تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه
  • پیش بینی تندباد تا پایان هفته در اصفهان
  • آبگرفتگی شدید معابر تبریز بعداز بارش شدید باران
  • بارش شدید باران در پاوه و جاری شدن سیلاب
  • تندباد و بارش شدید باران در شهرهای جنوبی استان ایلام
  • بارش شدید باران در قصرشیرین
  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • بارش شدید باران در شهر ایلام