Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@01:06:26 GMT

کرونا| ماکرون با تعطیلی سراسر فرانسه مخالف است

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۰۴۲۳

کرونا| ماکرون با تعطیلی سراسر فرانسه مخالف است

رئیس‌جمهور فرانسه در جلسه‌ای با رهبران مذهبی این کشور با تعطیلی سراسری فرانسه مخالفت کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه دوشنبه به مسئولان مذهبی گفته با تعطیلی سراسری فرانسه برای مقابله با شیوع ویروس کرونای جدید مخالف است. 

خبرگزاری فرانسه به نقل از منبعی که در این جلسه حضور داشته نوشته رئیس‌جمهور فرانسه با پیشنهاد تعطیلی سراسری مخالفت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این منبع به خبرگزاری رویترز گفت: «ماکرون گفت تعطیلی سراسری در کار نخواهد بود. او گفت این کار بیشتر ضرر به بار می‌آورد تا درمان.»

رئیس‌جمهور فرانسه در این جلسه با رهبران مذهبی به این جمع‌بندی رسیده که جشن‌های مسیحی‌ها و یهودی‌ها احتمالاً امسال برگزار نخواهد شد.»

منبع مورد استناد رویترز گفت: «اگر تعطیلی‌ها حفظ شوند که احتمالاً همین‌طور خواهد بود اماکن عبادی در دسترس نخواهند بود و دیدار میان اعضای خانواده امکان‌پذیر نیست. 

منبع: فارس

کلیدواژه: فرانسه امانوئل ماکرون رئیس جمهور تعطیلی رئیس جمهور فرانسه تعطیلی سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۰۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمدرضا هاشمی در جلسه شورای برنامه ریزی  با بیان اینکه در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان ۷۴ میلیارد تومان اعتبار  جذب شد افزود: امیدآفرینی و جلب اعتماد مردم باید در برنامه کاری مسئولان قرار گیرد.

وی همچنین تاکید کرد : باتوجه به اینکه  سمنان یکی از استان‌های خشک و کم آب کشور است ضروری است کشت محصولات گلخانه ای توسعه یابد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان هم گفت: بمنظور کنترل و مهار تورم ، پارسال ۲۷۲ تن گوشت منجمد. ۵۲۴ تن گوشت مرغ منجمد. ۷ هزار و ۹۲۲ تن شکر و  یک هزارو ۴۵۰ تن برنج وارداتی در استان توزیع شد.
وی گفت: در همین مدت بمنظور کنترل تورم ۸۰ هزارتن گندم خوراکی و بذری. بیش از ۵ هزارتن جو. چهار صدو ۷۸ تن کلزا خریداری شد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: همچنین به همین منظور سال گذشته بیش از ۵۳ هزار مورد بازرسی و نظارت در بخش‌های مختلف عرضه و توزیع کالا‌ها در استان صورت گرفت.
تعیین کاربری زمین برای احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی کیلومتر ۴۰ محور میامی - شاهرود و همچنین کیلومتر ۲۷ محور میامی - سبزوار از جمله مواردی بود که در این جلسه تصویب شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • اروپا نیاز به قوای هسته‌ای مستقل دارد
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم