Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@11:48:06 GMT

فعالیت ادارات شهرستان کاشان محدود می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۰۸۱۷

فعالیت ادارات شهرستان کاشان محدود می‌شود

رئیس مرکز مدیریت بحران شهرستان کاشان از محدود شدن فعالیت ادارات و بانک‌ها تا پایان هفته در این شهرستان خبر داد. ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

مجید مزروعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به مصوبات ستاد استانی پیشگیری و مدیریت ویروس کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: بر اساس مصوبه این ستاد استانی در استان اصفهان مقرر شد تمامی ادارات شهرستان کاشان با حداقل ممکن و حد ضرورت نیرو پاسخگوی افراد بوده و فعالیت ادارت این شهرستان در حد میز خدمت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کارمندان دولت در حد و حدود تعطیلی و در دسترس باشند، افزود: به عبارت دیگر ادارات شهرستان کاشان تعطیل و در مواقع ضروری شهروندان می‌توانند به ادارات مراجعه کنند و پاسخگوی درخواست‌ها باشند.

آخرین اخبار کرونا در چهارمحال و بختیاری| از شروع به‌کار ادارات از فردا تا پلمب 170 واحد متخلفواکنش معاون استاندار قم به گلایه کارمندان؛ ادارات باید شیفت‌بندی و دورکاری داشته باشند + فیلمتصمیمات کرونایی برای فعالیت کارمندان ادارات پس از تعطیلات نوروز در کردستان

رئیس مرکز مدیریت بحران شهرستان کاشان با بیان اینکه این مصوبه تا پایان هفته جاری اجرایی می‌شود، ابراز داشت: در مورد بانک فعالیت ضروری بانک‌ها انجام می‌شود و تنها شعب مرکزی بانک‌ها پاسخگوی شهروندان هستند و سایر شعب در حد تعطیلی هستند و چک‌ها نیز تا پایان هفته برگشت نمی‌خورد.

وی ضمن اشاره به مسدودسازی تمامی اماکن تفریحی و تفرجگاهی کاشان گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد به منظور پیشگیری از حضور شهروندان در روز سیزدهم فروردین اماکن یادشده مسدود شده و از شهروندان نیز درخواست می‌کنیم تا به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در منازل خود بمانند.

انتهای پیام/803/ش

R7760/P/S6,1369/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا شهرستان کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک بازیافت در قم احداث می شود

سیدعبدالله میرابراهیمی در دیدار با فرمانده انتظامی استان قم که همزمان با هفته زمین پاک برگزار شد، با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های سازمان مدیریت پسماند در سالی که گذشت، اظهار داشت: در شهر قم روزانه ۷۰۰ تن پسماند تولید می‌شود که با فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان و پیک بهداشت جمع‌آوری و رفت‌وروب می‌شود.

وی همچنین با بیان ایجاد شهرک بازیافت با هدف کاهش ناهنجاری‌های شهری و معضلات اجتماعی ادامه داد: به‌منظور رفاه و آسایش شهروندان از آسیب‌ها و فعالیت گاراژ‌های ضایعاتی که در بافت‌های مسکونی مستقر هستند، با همکاری استانداری و سایر دستگاه‌ها به دنبال اختصاص زمین برای احداث شهرک بازیافت هستیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم به اقدامات سازمان در حوزه ارتقای فرهنگ شهروندی اشاره کرد و یادآور شد: حضور آموزشگران سازمانی در هیئات، مساجد و بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی در ایام مختلف سال به‌منظور توسعه فرهنگ شهروندی انجام می‌شود.

وی فعالیت ۵۴ غرفه و ایستگاه بازیافت در سطح شهر را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: به‌منظور تسهیل و رفاه شهروندان و جمع‌آوری به‌موقع پسماندها، از ظرفیت نرم‌افزاری بهره گرفته و دو نرم‌افزار برای این منظور به شهروندان معرفی‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی | خلق پول بانک‌ها و موسسات ناتراز محدود شد
  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی/ خلق پول بانک‌ها و موسسات ناتراز محدود شد
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری
  • آخرین وضعیت کاشان پس از وقوع سیل