Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@13:43:30 GMT

حکم جلب فرد مدعی طب اسلامی در گیلان صادر شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۰۸۹۲

به گزارش تابناک به نقل از فارس در پی مرگ یکی از بیماران عیادت شده توسط یک فرد معمم مدعی طب اسلامی که با ادعای درمان بیماران کرونایی وارد بخش قرنطینه بیمارستان انزلی شده و بدون رعایت مسائل بهداشتی صورت بیماران را با عطر آغشته کرده بود، حکم جلب این فرد متخلف از سوی مقام قضایی استان گیلان صادر شد.

این فرد متخلف با وجود ممنوع الملاقات بودن بیماران کرونایی، با همکاری فردی که به طور موقت در آن مجموعه در زمینه تیمم افراد فوت شده همکاری داشت با استفاده از غفلت ماموران حراست بیمارستان وارد بخش شده و بر بالین بیماران حاضر و از اقدام خلاف اصول بهداشتی خود مبنی بر آغشته کردن صورت بیماران با محلولی فیلم تهیه کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از مشخص شدن این امر بلافاصله با ارسال مستندات و مدارک برای دادسرای ویژه روحانیت و دادستان استان گیلان این موضوع مورد رسیدگی قرار گرفت و دستور جلب نامبرده توسط مقام قضایی صادر شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا کرونا در آمریکا جهش تولید بعثت گیلان طب اسلامی دادستان گیلان بخش قرنطینه بیمارستان انزلی کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا کرونا در آمریکا جهش تولید بعثت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی حسن‌پور دانشجوی رشته ساخت و تولید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در مقطع کاردانی پیوسته با شرکت در مسابقات استانی پرس سینه، موفق به کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات و راهیابی به مسابقات کشوری شد.

مسابقات پرس سینه قهرمانی استان فارس با حضور هشت تیم از شهرستان‌های استان فارس توسط هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان فارس برگزار شد و حسن‌پور دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز موفق شد در وزن ۵۹ کیلوگرم با رکورد ۱۰۵ کیلوگرم ضمن کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات در رشته پرس سینه بدون لوازم به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت‌ماه به میزبانی مهاباد در استان آذربایجان غربی برگزار شود، راه یابد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز تاکنون مقام‌های متعددی را در سطح استانی و کشوری کسب کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان منصوب شد
  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان صادر شد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان