Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@03:01:13 GMT

پلمپ ۶۰ واحد صنفی متخلف در آبدانان

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۱۷۵۳

پلمپ ۶۰ واحد صنفی متخلف در آبدانان

سرهنگ جواد احمدی جانشین انتظامی شهرستان آبدانان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛   اظهار داشت : در راستای طرح پیشگیری از ویروس کرنا و با هماهنگی مقام قضائی ، ماموران پلیس نظارت بر اماکن شهرستان آبدانان طرح بازدید و سرکشی از واحد‌های صنفی را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد : اکیپ تلفیقی از ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان آبدانان ، اداره اتاق اصناف و صنف آرایشگران با سرکشی از صنوف سطح شهر ، ۶۰ واحد صنفی که به فعالیت خود ادامه داده بودند طی هماهنگی و دستور دادستان شهرستان پلمپ شدند.

جانشین انتظامی شهرستان آبدانان بیان کرد : سلامت مردم و افزایش احساس امنیت از اولویت‌های پلیس است که در این مسیر شهروندان نیز می‌توانند با معرفی اصناف متخلف از طریق شماره تلفن ۱۱۰ ما را در تامین بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری مهلک کرونا یاری کنند.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی ویروس کرونا پلمپ کردن شهرستان آبدانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل عجیب و غریب تعطیلی یک تالار در خرم‌آباد

به گزارش خبرآنلاین ،به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان تالار افلاک خرم‌آباد به دلیل تیراندازی‌های غیر مجاز در مراسمات عروسی پلمپ شد.

فارس در خبری نوشت:علی حسنوند ظهر امروز در حاشیه پلمپ تالار افلاک این شهرستان بیان داشت: باتوجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم آباد ورییس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی براینکه تالار مذکور درنزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد و تیراندازی‌های صورت گرفته در داخل تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای این فرودگاه شده و بعضا لغو تعدادی از پروازهای این فرودگاه را به همراه داشته، موضوع مذکور در دستور کار دادستانی قرارگرفته، که علیرغم تذکرات داده شده به مدیر تالار مذکور، و اخذ تعهد از ایشان، متاسفانه نامبرده توجهی به تذکرات داده شده نداشته، که نهایتا دستور پلمپ تالار افلاک صادر گردید.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902763

دیگر خبرها

  • دلیل عجیب و غریب تعطیلی یک تالار در خرم‌آباد
  • تالار افلاک خرم‌آباد به دلیل تیراندازی‌های غیرمجاز در عروسی‌ها پلمپ شد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان