Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک بازیگر جوان سینما گفت: تجربه بازی در فیلم «دوزیست» برای شخص من بسیار سخت بود، این فیلم سخت‌ترین تجربه من در بازیگری و تمام کارنامه کاری‌ام است، از حق نگذریم بازیگران دیگر به شدت برای عبور از این سختی و استرس مرا یاری کردند. تاریخ انتشار: 09:00 - 05 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۱۲۰۴

الهام اخوان بازیگر جوان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون حضورش در فیلم سینمایی «دوزیست» گفت: در سال ۹۸ تجربه بازی در فیلم سینمایی «دوزیست» برای من بسیار شیرین و جذاب بود، کار با بازیگرانی که برای خود صاحب سبک هستند و همچنین بازی برای کارگردانی کار بلد برای شخص من لذتبخش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید


وی با اشاره به همکاری موفق خود با «برزو نیک نژاد» اذعان کرد: برزو نیک نژاد همچون دخترش مراقب من بود، من بازیگر کم سابقه‌ای در سینما هستم و در بسیاری از مواقع شاید کم می‌آوردم و نمی‌توانستم برخی سختی‌ها را تحمل کنم، اما نیک‌نژاد به عنوان یک کارگردان همواره به من دلگرمی می‌داد و باعث می‌شد نخستین تجربه جدی سینمایی خود را پشت سر بگذارم.

این بازیگر جوان سینما در همین راستا ادامه داد: تجربه بازی در فیلم «دوزیست» برای شخص من بسیار سخت بود، این فیلم سخت‌ترین تجربه من در بازیگری و تمام کارنامه کاری‌ام است، از حق نگذریم بازیگران دیگر به شدت برای عبور از این سختی و استرس مرا یاری کردند.

وی درباره همکاری با بازیگران چهره سینمایی تاکید کرد: در ابتدا فکر می‌کردم همکاری و همبازی شدن با بازیگران چهره خیلی سخت باشد، اما وقتی چند روز از فیلمبرداری گذشت متوجه شدم که اتفاقا همکاری با بازیگران حرفه‌ای تا چه حد لذتبخش است، زیرا همه عقیده داشتند که در یک اثر باید گروه بازیگران موفق عمل کرده و اثری متعادل را به نمایش گذاشته شود.

اخوان در همین رابطه خاطرنشان کرد: واقعیت امر از بازی در کنار چهره‌ها خیلی می‌ترسیدم، اما تمامی بازیگران فیلم سینمایی «دوزیست» در اولین گام به من کمک کردند، در این میان ستاره پسیانی در لحظه به لحظه فیلم به من کمک کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۱۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد


مهدی چراغ کارشناس حقوقی قوه قضائیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره تصویری که از زندان ها در فلیم های سینمایی ارائه می شود گفت: متاسفانه بینندگان فیلم های سینمایی تصویر درستی از مسائل حقوقی در آثار نمی بینند و معمولا در پایان فیلم معمایی و جنایی با یک حس بد و ناامید کننده نسبت به دستگاه قضایی مواجه می شوند.

وی با تاکید بر اینکه می توان از رسانه به عنوان ابزاری برای آموزش استفاده کرد، افزود: روایت درست در سینما می تواند موجب کاهش مراجعات مردمی به دستگاه قضایی شود. سینما می تواند همانند یک مدرسه امور حقوقی را به مردم آموزش دهد.

چراغ اظهار داشت: بیشتر فیلم های سینمایی که در دهه نود تولید شده اند روی جرائم عمد تاکید داشتند و یا در این فیلم ها، زندان محل قاچاق مواد مخدر و حتی محل جرائم سازمان یافته دیگری بوده است. متاسفانه هیچ یک از آثار جنبه آموزشی زندان ها را نشان نداده اند. در صورتی که سینما می تواند تصویر واقعی از بازپروری زندانیان را نشان دهد.

وی افزود: ستاد دیه و یا سازمان زندان ها در اکثر مناسبت ها برای زندانیان مالی قدم های بزرگ برمی دارند اما خیلی کم دیده شده که داستان این کمک ها در فیلم های سینمایی روایت شود. در حالی که این روایت ها می تواند دیدگاه مردم را به زندانیان تغییر دهد و آنها را به مشارکت در آزادسازی زندانی های غیرعمد تشویق کند.

این کارشناس حقوقی، آشنایی نویسنده و کارگردان با مسائل حقوقی را یکی از شرایط اصلی ساخت فیلم درباره پرونده های حقوقی دانست و گفت: عدم آگاهی فیلمسازان از مسائل حقوقی باعث می شود که هیچ کدام از آثار، پرداخت درستی به کانون اصلاح و تربیت نوجوانان و همچنین کارگاه های فرهنگی و مهارت آموزی در زندان ها نداشته باشند. باید کارشناسان حقوقی و فیلمسازان با مشارکت یکدیگر برای ساخت فیلم های واقعی از پرونده های حقوقی قدم بردارند. 

دیگر خبرها

  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • «س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی