Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس،‌ «مورگان اورتاگوس» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا بامداد روز سه‌شنبه در پیامی در توئیتر بار دیگر مدعی شد که ارسال دارو و مواد غذایی به ایران تحت تحریم‌های آمریکا قرار ندارد.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «تحریم‌های آمریکا واردات غذا، دارو و تجهیزات پزشکی یا کالاهای بشردوستانه را هدف قرار نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد ایرانی‌ها نشان می‌دهد که از ماه ژانویه (دی-بهمن) شرکت‌های بهداشتی آنها قادر به واردات کیت‌های تست بدون مانعی از تحریم‌های آمریکا بوده‌اند.»

پیش از این «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در پیامی در توئیتر نوشته بود: «حامیان سیاست فشار حداکثری آمریکا در تلاش هستند تا به توجیه بپردازند. آنها می‌گویند که ارسال غذا و دارو به ایران تحریم نشده است. این درست است اما واقعیت این است که حتی کالاهای کاملا بشردوستانه نیز به دلیل محدودیت‌های مالی قابلیت انتقال به ایران به شیوه معمول را ندارد.»

«محمدجواد ظریف» وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز روز پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه در نامه‌ای به «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل که رونوشت آن برای روسای سازمان‌های بین‌المللی و وزرای خارجه همه کشورها ارسال شد، بر ضرورت رفع تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران برای مقابله با کرونا تأکید کرد.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مواد غذایی قند پنهان دارند

این مواد غذایی قند پنهان دارند

دیگر خبرها

  • امضاء پروژه جدیدی برای افزایش اصالت زعفران بین فائو و ایران
  • ایران و فائو در زمینه تولید زعفران پروژه جدید امضا کردند
  • ادعای مهندسی معکوس سلاح کلیدی آمریکا در ایران
  • این مواد غذایی قند پنهان دارند
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • اداره کل دارو بدون سرپرست/ جایگزین احتمالی پیکانپور کیست؟
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • کدام محصول غذایی در بازار ایران سمی است؟