Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا طحان صبح سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان ضمن بیان اینکه شیوع ویروس کرونا عامل اصلی کاهش سفرهای نوروزی در تعطیلات سال جاری بود، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون درمجموع ۹۱۶ مسافر با ناوگان‌های عمومی حمل‌ونقل جاده‌ای استان جابه‌جا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸۵ درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: درمجموع ۱۱۶ سفر از سوی ناوگان‌های عمومی جاده‌ای انجام‌شده که در مقایسه با سال گذشته این آمار ۷۰ درصد کاهش داشته است.

فعالیت ۴۰ شرکت مسافربری در استان سمنان

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان بابیان اینکه ۸۰۰ دستگاه ناوگان عمومی و ۴۰ شرکت حمل‌ونقل مسافر در استان فعالیت می‌کنند، تأکید کرد: ضدعفونی ناوگان مسافری و شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر به‌صورت روزانه و مداوم در دستور کار مسئولان این اداره کل قرار دارد.

طحان با تأکید بر لزوم پرهیز از سفرهای غیرضروری در این ایام بحرانی گفت: تقاضای مردم برای استفاده از ناوگان عمومی حمل‌ونقل جاده‌ای برای انجام دادن سفر کاهش چشمگیری داشته است.

وی افزود: این در حالی است که رعایت موارد بهداشتی در پایانه‌های مسافری در دستور کار مسئولان این بخش قرارگرفته است و حفظ سلامت عموم مردم در دستور کار قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان سمنان تعطیلات سفرهای نوروزی ویروس حمل بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی حمل ونقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)

عصر ایران ــ‌ بعد از بارها رونمایی از خودروهای برقی، هنوز این خودروها وارد ناوگان حمل و نقل پایتخت نشده‌اند. شهرداری تهران آذر، دی و اسفند گذشته از خودروها و تاکسی‌های برقی رونمایی کرد.

گزارش را این‌جا ببینید

شهردار تهران گفته بود با ورود این خودروها یک شروع جدید را جشن می‌گیریم. شهرداری 2500 دستگاه اتوبوس، ۱۰ هزار ون و ۲۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی برقی از چین خریده است. با وجود وعده‌های متعدد معلوم نیست کی این خودروها به ناوگان می‌رسند؟ این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شهرداری : ورود اتوبوس و تاکسی برقی به تهران تا ۱۴۰۳ زاکانی: چهره ترافیکی شهر تهران سال آینده تغییر می کند

دیگر خبرها

  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • هدف گذاری برای تقویت مناسبات ترانزیت جاده ای بین ایران و ازبکستان
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان