Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-08@03:14:30 GMT

حوادث جوی در دو روز گذشته ۱۲ کشته بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۲۸۴۲

حوادث جوی در دو روز گذشته ۱۲ کشته بر جا گذاشت

«مجتبی خالدی» روز سه‌شنبه با ارائه آخرین گزارش تجمیعی حوادث جوی در ۴۸ ساعت گذشته تا ساعت ۸:۳۰ روز پنجم فروردین ۹۹ افزود: کل مصدومان این حوادت ۲۱ نفر بود و مصدوم اعزامی هم شامل ۱۶ نفر و درمان در محل پنج نفر بودند.

وی اظهار داشت: ۱۲ نفر فوتی‌ها شامل بندرعباس ۲ نفر ( خانم ۳۲ ساله و دختر ۵ ساله  گرفتار شدن خودرو در مسیر سیلاب)، لارستان یک نفر (مرد ۵۸ ساله به دلیل گرفتار شدن خودرو مسیر سیلاب)، بندر کنگان یک نفر، قم سه نفر (یک خانم، یک آقا و کودک ۶ ماهه به دلیل ریزش تونل بر اثر بارش باران)، مهر چهار نفر و قصرقند یک نفر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالدی ادامه داد: طبق آخرین اطلاعات ارزیابی شده دریافتی میدانی از سوی امدادگران اورژانس ۱۱۵ در این حوادث جوی ۲ نفر مفقودی در (رودان) بر اثر انسداد موقت محورهای فرعی در ریگان، کهنوج و فنوج به همراه داشته است.

وی همچنین از حضور تیم‌های واکنش سریع حوزه سلامت در مناطق آسیب دیده استان‌های کرمان، هرمزگان و بوشهر جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی خبر داد.

ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در سوانح عمدی و غیر عمدی، حوادث غیر مترقبه و فوریت‌های پزشکی در هنگام بروز بیماری‌های نوپدید، جدید و بلایای طبیعی و انسان ساخت برای آحاد مردم یا هر ملیت و تابعیتی از وظایف و مأموریت‌های اصلی سازمان اورژانس کشور است.

۲۳۵۲۳۱ کد خبر 1368398

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اورژانس حوادث طبیعی مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع یک فقره تصادف در سه راهی گتوند یک نفر کشته و پنج نفر مصدوم شدند

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۴۸ ظهر امروز به مرکز فوریت‌های پزشکی گتوند اطلاع داده شد؛ بین یک دستگاه سانتافه و یک دستگاه پراید به وقوع پیوست و به محض اعلام وقوع ۳ تیم عملیاتی تخصصی اورژانس شهرستان گتوند به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این سانحه رانندگی محور حادثه خیز سه راهی گتوند متأسفانه یک نفر از هم وطنانمان که یک مرد ۲۶ ساله بود فوت و ۵ هموطن دیگر با سنین ۳،۲۳،۲۷،۳۰،۳۷ مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: با تلاش همکاران عملیاتی اورژانس مصدومین حادثه پس از رها سازی و انجام اقدامات حیاتی به بیمارستان کارون گتوند منتقل شدند.

کد خبر 750879

دیگر خبرها

  • آخرین آمار مصدومان حوادث جوی ۱۴۰۳
  • فوت ۴ نفر بر اثر اصابت صاعقه در سال ۱۴۰۳
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • سیل و بارندگی شدید در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان