Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@06:18:30 GMT

همه امکانات را برای کمک به سیل زدگان بکار بگیرید

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۲۸۵۷

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (سه شنبه) در تماس تلفنی با استانداران فارس، بوشهر و کرمان، ضمن دریافت گزارش آخرین وضعیت سیل و آبگرفتگی در استان‌های فارس، بوشهر و کرمان، از استانداران این استان‌ها خواست با بکارگیری و بسیج همه امکانات و ظرفیت استان، تمام تلاش خود را برای کمک به سیل زدگان، رفع آبگرفتگی معابر و جلوگیری از بروز خسارات بیشتر به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بسیج امکانات و آماده باش کامل نیروهای امدادی استان تا عادی شدن وضعیت را ضروری دانست و بر لزوم انجام اقدامات و تمهیدات لازم برای کاهش خسارات و آسیب به زیرساخت‌ها و منازل مردم تاکید کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین در این تماس‌های تلفنی از آخرین تعداد مبتلایان، بهبود یافتگان و جانباختگان بیماری کرونا مطلع شد و در جریان اقدامات صورت گرفته این سه استان برای پیشگیری، مدیریت و مقابله با کرونا قرار گرفت.

استانداران فارس، بوشهر و کرمان نیز در این تماس‌های تلفنی، ضمن ارائه گزارش از آخرین وضعیت خسارات ناشی از سیل و اقدامات این استان‌ها برای پیشگیری از بروز خسارات و کمک به سیل زدگان، به ارائه توضیحات به معاون اول رئیس جمهور در خصوص آخرین اقدامات برای پیشگیری، مدیریت و مقابله با بیماری کرونا و آخرین وضعیت بهداشتی و درمانی استان‌های متبوع خود پرداختند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۲۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند ترفند رانندگی از این خانم یاد بگیرید (فیلم)



منبع:پیج more.persian.plus

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مهارت فوق العاده یک کودک در رانندگی با تریلی (فیلم) ذوق زدگی خانم بازیگر هنگام رانندگی با کامیون (فیلم) رانندگی با موتور در اتوبانی در ایران با سرعت بالای ۲۶۰ کیلومتر در ساعت (فیلم)

دیگر خبرها

  • استخدام ۵ عضو یک خانواده در صداوسیما
  • آخرین وضعیت خسارات حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه
  • چند ترفند رانندگی از این خانم یاد بگیرید (فیلم)