Web Analytics Made Easy - Statcounter

 شاهین هاشمی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: کنترل و قطع زنجیره‌ی انتقال بیماری در گرو رعایت اصول بهداشتی و ماندن در خانه و لغو تمام مراسم ، تجمعات، تردد و سفرهای غیر ضروری است.

وی با تاکید بر لزوم ثبت پرسشنامه خوداظهاری توسط مردم گفت: این پرسشنامه یک غربالگری از سوی وزارت بهداشت  است  که به منظور ایجاد اطمینان از صحت و سلامت شهروندان و بیماریابی موارد مشکوک انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار حمیدیه ادامه داد: از مسافران نوروزی تقاضا داریم که در این شرایط بحرانی و حساس از سفر به این شهرستان خودداری کنند، با این وجود در مبادی ورودی این شهرستان غربالگری و تب سنجی از افرادی که تردد دارند انجام می شود.

وی با اشاره به کارهایی که برای ضدعفونی کردن این شهرستان انجام می شود افزود: دفع پسماندهای شهری و روستایی و لایروبی و آهک پاشی معابر و جوهای روباز شهری و روستایی،. گند زدایی و ضدعفونی مستمر معابر، اماکن عمومی، جایگاه های سوخت و حمل و نقل عمومی و محله های شهری و روستایی به صورت مسمتر در حال انجام است.

هاشمی با تاکید به شهروندان برای رعایت اصول بهداشت فردی و جلوگیری از هرگونه سهل انگاری در مراودات اجتماعی بیان کرد: برای جلوگیری از تردد مردم در شهر و اماکن شلوغ از روحانیون و معتمدین کمک گرفته ایم که با مردم برای در خانه ماندن صحبت کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا حمیدیه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا حمیدیه ویروس کرونا حمیدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۳۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی دوشنبه شب در نشست شورای تأمین مسکن شهرستان دشتستان که با حضور مسئولان ذی‌ربط شهرستانی و دستگاه‌های اجرایی در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: تأمین مسکن یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت است و با تمام ظرفیت شهرستان واستان برای تأمین مسکن اقشار مختلف مردم به‌ویژه اقشار کم‌برخوردار شهرستان در تلاش هستیم.

فرماندار دشتستان با اشاره به پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی و بهسازی مسکن در شهرستان، گفت: تسهیلات خوبی توسط دولت سیزدهم برای بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی در نظر گرفته شده که این موضوع قدمی مثبت در ترغیب مردم به نوسازی و بهسازی مسکن دارد.

بنافی در خصوص عملکرد بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی نیز اظهار کرد: در زنجیره پرداخت تسهیلات مسکن روستایی تعداد معرفی شده به بانک‌ها زیاد ولی تعداد عقد قرارداد و تسهیلات پرداخت شده به‌مراتب کمتر است که نیازمند اهتمام جدی بانک‌ها در این خصوص هستیم.

وی همچنین خواستار اهتمام جدی شهرداران در امر الحاق زمین به حوزه شهری جهت تأمین زمین برای طرح جوانی جمعیت و فرزند آوری شد.

احمد بنافی با بیان اینکه ۲۰ روستا در شهرستان جهت تأمین زمین طرح جوانی جمعیت، الحاق زمین به محدوده روستایی را انجام داده‌اند خواستار پیگیری بیشتر بخشداران جهت این موضوع در دیگر روستاهای شهرستان شد.

ارائه گزارش توسط ادارات متولی و تصمیم‌گیری و مشکلات مرتبط با موضوع مسکن از دیگر بخش‌های این جلسه بود.

کد خبر 6098842

دیگر خبرها

  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد