Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@23:15:00 GMT

توقف انتقال زباله از میاندوآب به سایت دپوی ارومیه

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۳۱۰۵

توقف انتقال زباله از میاندوآب به سایت دپوی ارومیه

رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای شهر ارومیه گفت: با توجه به شیوع کرونا انتقال زباله از میاندوآب به سایت دپوی ارومیه باید فورا متوقف شود.

عادل فتاحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با ابراز تاسف از انتقال زباله‌های شهرستان میاندوآب به سایت دپوی زباله در نازلوی ارومیه، اظهار کرد: امروز توسط روحانیت و اعضای شورای روستای نازلو با بنده تماس گرفته شد و در جریان ممانعت آنان برای تخلیه زباله های شهر میاندوآب در سایت دپوی زباله حاشیه روستای نازلو قرار گرفتم، بلافاصله با استاندار، فرماندار و رئیس سازمان پسماند شهرداری ارومیه تماس گرفته و آنان را در جریان امور قرار دادم و در همین راستا آقای فرماندار وعده دادند که از فردا این انتقال متوقف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: انتقال زباله از مسافت ۱۵۹ کیلومتری و عبور آن از داخل شهر ارومیه به روستای نازلو در شرایط حساس فعلی از لحاظ بهداشتی خطرناک و غیراصولی است و شیرآبه‌های آن تهدیدی جدی برای آبهای زیرزمینی آن منطقه است.

این عضو شورای اسلامی ارومیه اعلام کرد: در همین راستا می‌بایست شهرداری میاندوآب تدبیری فوری برای راه اندازی یک سایت دپوی زباله در این شهرستان بیاندیشد.

رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای شهر ارومیه خبر داد: در شورای شهر و شهرداری در تلاش هستیم با همکاری شرکت های خارجی با اصول فنی و تکنولوژی‌های نوین زباله های شهرستان را بازیافت و از استحصال آن انرژی برق و یا کودکمپوست تهیه شود.

فتاحی اعلام کرد: حسب سخنانی که با آقای استاندار داشتم موضوع متوقف کردن انتقال زباله از میاندوآب به ارومیه امروز توسط استاندار در ستاد استانی مقابله با کرونا مطرح و تصمیمات لازم گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زباله شورای اسلامی شهر ارومیه ارومیه کمیسیون عمران میاندوآب انتقال زباله سایت دپوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۶۲۳ میلیارد ریال انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق در بازرسی مأموران این پلیس از یک انبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهدی سبحانی فر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی لوازم یدکی خودرو قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف ۱۱۰ انواع لوازم یدکی خودروهای سنگین و گاردان قاچاق شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۶۲۳ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی، پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 748552

دیگر خبرها

  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • لحظه انتقال جسد جوان غرق شده در میان آب‌های خروشان در ارومیه