Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@19:49:25 GMT

بخشش یک ماه اجاره سهم مالک ایوانی در مهار کرونا

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۳۴۷۴

بخشش یک ماه اجاره سهم مالک ایوانی در مهار کرونا

با آغاز سال جدید این روزها اخبار ناگوار و تلخی از ویروس کرونا مخابره می شود، اما مهربانی‌هایی هم به چشم می‌خورد که پیام‌آور همدلی برای شکست این بیماری است.

در این راستا موج بزرگی از همبستگی در کشور به راه افتاده است و اخبار امید بخشی از کمک کردن هموطنان از روش های مختلف به همدیگر برای مقابله با ویروس کرونا به گوش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط بازارها، اصناف و برخی از مشاغل برای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا یا به صورت خودجوش و یا با تصمیم شورای تامین و شورای سلامت در هر استان و شهرستان تعطیل شدند که این تعطیلی در برخی از مشاغل، اصناف  و کسبه ضرر و زیان‌هایی را به دنبال داشته است.

اما در برخی از نقاط مختلف کشور برخی از مالکان پاساژها و مجتمع ها برای جلوگیری از ضرر و زیان کسبه در این روزها، بخشی از اجاره ها را بخشیدند تا سهمی برای مقابله با ویروس کرونا داشته باشند.

در شهرستان ایوان نیز مالک یکی از پاساژهای  بزرگ مرکز شهر در اقدامی به دنبال تعطیلی بازار در این شهرستان، اعلام کرد اجاره یک ماه از کسبه را دریافت نمی کند.

بهمن احمدی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این ایام و تعطیلی بازار و اماکن کسب و کار باید هوای همدیگر را داشته باشیم تا بتوانیم با موفقیت کرونا را شکست دهیم.

وی هدف از این اقدام را عمل به مسوولیتی که در قبال جامعه دارد عنوان کرد و گفت: باید هر کسی سهمی در مقابله با بحران کرونا داشته باشد تا بتوان بر این ویروس خطرناک غلبه کنیم.

گفتنی است در سطح استان ایلام و شهرستان ایوان در فضای مجازی پویش هایی با عنوان بخشیدن اجاره بها در حال تشکیل است و از هموطنان دعوت شده است تا هر فردی به اندازه خود سهمی در مدیریت بحران کرونا داشته باشد، در این پویش از مالکان دعوت شده است برای اجاره بها به افراد فرصت داده شود تا بتوانند در فرصت مناسب آنها را پرداخت کنند.

با احتساب ۱۷ مورد جدید تعداد کل مبتلایان به کرونا در ایلام به ۲۰۰ نفر افزایش یافت.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جامعه فضای مجازی مدیریت بحران ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی که از سوی کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه‌ای مواجه شده، به استیناف اعتراض کرده است. باشگاه استقلال دفاعیه مربوط به حسینی و اعتراض خود به این حکم را به استیناف ارسال کرده و منتظر تصمیم آنها است.

اگرچه بر اساس حکم کمیته انضباطی کاپیتان استقلال از بازی با تراکتور محروم است، اما مسئولان استقلال پیگیر این مساله هستند تا بتوانند از وجود دروازه‌بان خود در مسابقه آینده استفاده کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ استقلال روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه باید با تراکتور در تبریز دیدار می‌کند و مسئولان باشگاه استقلال امیدوار به تشکیل جلسه استیناف تا قبل از این بازی و بخشش دروازه‌بان خود هستند. اتفاقی که باید دید آیا رخ خواهد یا خیر.

دیگر خبرها

  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • سد شکسته شده در خراسان جنوبی نداریم/ سلامت سد‌ها در برابر سیل
  • هادی چوپان برای توماج صالحی درخواست عفو کرد
  • سدهای خراسان جنوبی در حالت پایدار و مطمئن هستند
  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند