Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@21:24:35 GMT

آغاز عملیات رفع گلوگاه‌های سیلابی اولویت اصلی تهران

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۳۹۷۹

آغاز عملیات رفع گلوگاه‌های سیلابی اولویت اصلی تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از آغاز گام نخست عملیات رفع گلوگاه‌های سیلابی شبکه اصلی مدیریت آبهای سطحی خبر داد. ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ صفا صبوری دیلمی هدف از آغاز اقدامات اجرایی به منظور رفع گلوگاه‌های سیلابی را افزایش تاب آوری شهر و ارتقای ایمنی شهروندان مقابل خطر سیلاب ذکر و اظهار کرد: اقدامات فوق در راستای عملیاتی ساختن برنامه پنج ساله سوم شهر تهران در دستور کار قرار گرفته و در گام نخست، 10 نقطه دچار کمبود ظرفیت که براساس مطالعات سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران احصا و به عنوان گلوگاه‌های سیلابی الویت یک شناخته شده است، ساماندهی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ساماندهی گلوگاه‌های سیلابی شبکه اصلی هدایت رواناب‌ها را از ماموریت‌های اصلی شرکت خاکریزآب طی سال 1399 خواند و با اشاره به خاطره تلخ ورود سیلاب به خط 4 متروی شهر تهران در سال 1391، یادآور شد: رفع گلوگاه‌های کانال سیل برگردان غرب بخشی از اولویت‌های 10 گانه‌ای است که به عنوان اولویت یک در این زمینه تعریف شده است. این کانال به عنوان یکی از تاسیسات اصلی مدیریت آبهای سطحی در حوضه آبریز غرب تهران، در مجاورت با زیرساخت‌های مهمی همچون آزادراه تهران- کرج و خطوط 4 و 5 مترو قرار دارد و از همین رو نقاط بحرانی آن در زمره گلوگاه‌های سیلابی اولویت یک قرار گرفته و تلاش برای رفع آنها در قالب یک برنامه محدود 6 ماهه تا نیمه نخست امسال به سرانجام می رسد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، عملیات رفع گلوگاه‌های سیلابی کانال سیل برگردان غرب از چهارم فروردین ماه سال جاری در نقاطی از قبیل پل تقاطع خیابان شهید سلیمی جهرمی، پل تقاطع دسترسی پارک ارم و همچنین نقطه اتصال کانال وسک آغاز شده و شرکت خاکریزآب مشغول ساماندهی این نقاط گلوگاهی است.

مقاوم سازی پاساژ پروانه برای تأمین پارکینگ پلاسکو در دستور کار شهرداریتذکر به شهرداری درباره عدم پرداخت درآمدهای صدور پروانه املاک به توسعه حمل‌ونقل عمومیهدف شهرداری تهران از افتتاح ناقص و شتابزده "زیرگذر استادمعین" چه بود؟

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط معاونت فنی شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاونت فنی شهرداری تهران معاونت فنی شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   ️در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر