Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان آثار سه بانوی کارتونیست اصفهانی، موفق به کسب جوایز ویژۀ اولین جشنواره بین‌المللی زنان کارتونیست در فرانسه شد.

مدیر خانه کاریکاتور و دفتر طنز حوزه هنری استان اصفهان با اعلام این خبر به ایسنا گفت: جشنواره بین‌المللی زنان کارتونیست برای اولین بار در کشور فرانسه برگزار شد و هفت جایزۀ ویژه آن به هفت برگزیده تعلق گرفت که از این میان، پنج جایزه به بانوان ایران اختصاص یافت و سه جایزۀ آن نیز به سه بانوی اصفهانی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام پور فلاح ادامه داد: خانم‌ها منصوره دهقانی، مهناز یزدانی و ناهید زمانی هر سه از اعضای خانه کاریکاتور اصفهان هستند که موفق به کسب جایزه ویژه اولین جشنواره بین‌المللی زنان کارتونیست فرانسه شدند.

وی خاطرنشان کرد: عموماً جشنواره‌های کاریکاتور در دنیا دارای موضوع محوری هستند و به شکل سالانه و یا دوسالانه برگزار می‌شوند.

مدیر خانه کاریکاتور افزود: فراخوان جشنواره بین‌المللی زنان کارتونیست فرانسه در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده بود و با توجه به اینکه رویکرد این جشنواره با موضوع زنان است، تنها زنان می‌توانند در آن شرکت کنند.

آثار برگزیدۀ ناهید زمانی، مهناز یزدانی و منصوره دهقانی را به ترتیب در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کارتونیست فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که باشگاه آلومینیوم اراک از ابتدای فصل شرایط حضور بانوان در دیدارهای خانگی خود را فراهم کرده و این اتفاق بدون مشکل انجام شده بود، اکنون سازمان لیگ اعلام کرد که بانوان اجازه تماشای مسابقه حساس جام حذفی بین آلومینیوم و پرسپولیس را نخواهند داشت.

دیگر خبرها

  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • عصبانیت دشمن از درخشش بانوان باحجاب ایرانی در عرصه‌های مختلف
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست