Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سید موسی حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: از مجموع ۱۸ نفر دستگیر شده در ارتباط با ویروس کرونا در استان سمنان، ۱۵ نفر در زمینه احتکار اقلام بهداشتی و سه نفر در زمینه تخلفات سایبری و انتشار خبرهای جعلی درباره ویروس کرونا دستگیر شدند.

وی ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان سمنان بیش از ۲۵۶ هزار و ۷۰۰ عدد انوع اقلام بهداشتی شامل ماسک و دستکش با هوشیاری پلیس در استان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از مجموع ۲۵۶ هزار و ۷۸۷ اقلام بهداشتی کشف شده در استان سمنان ۴۸ هزار و ۷۴۷ هزار عدد ماسک و ۲۰۸ هزار و ۴۰ عدد ماسک است.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان سمنان اضافه کرد: ۶۶۰ لیتر الکل خالص و ۱۳ هزار و ۲۹۷ لیتر محلول ضدعفونی نیز در استان سمنان با هوشیاری پلیس کشف شد.

وی تصریح کرد: ۹۹۳ هزار و ۹۹۰ عدد اقلام بهداشتی مختلف مانند پد الکلی و ژل ضدعفونی کننده دست با همت و تلاش ماموران نیروی انتظامی در استان کشف شد.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان سمنان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اخلال‌گران در حوزه سلامت  در این برهه حساس که جامعه درگیر ویروس کرونا است با جدیت و قاطعیت برخورد می‌کند.

طبق آخرین آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت، استان سمنان در شاخص نسبتِ مبتلایان به کل جمعیت در رتبه اول قرار دارد

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین و ده ها کشور جهان به این ویروس مبتلا شدند و چندین هزار نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند

برچسب‌ها پلیس امنیت ویروس کرونا سمنان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس امنیت ویروس کرونا سمنان پلیس امنیت ویروس کرونا سمنان استان سمنان اقلام بهداشتی ویروس کرونا کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا

ایسنا/گیلان سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از پلمب ۲ تالار پذیرایی متخلف به علت عدم رعایت قوانین مربوطه خبر داد.

سرهنگ جعفر عدلی‌مژدهی امروز، هشتم‌ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در راستای پیشگیری از وقوع جرائم، اظهار کرد: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی، درصدد کاهش جرائم است.

وی با بیان اینکه با هدف ساماندهی و تحقق برنامه‌های پیشگیرانه در تالارهای پذیرایی، طرح کنترل و نظارت بر این اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی طی چهار روز گذشته در شهرستان صومعه‌سرا به مرحله اجرا درآمد، افزود: در این مدت شش تالار مورد بازدید قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با اعلام اینکه در این راستا برای یک واحد اخطار پلمب صادر، به سه واحد تذکر داده و دو واحد صنفی متخلف نیز به علت عدم رعایت قوانین مربوطه پلمب شد و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل آمد، تصریح کرد: متصدیان واحدهای صنفی متخلف با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد