Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@00:04:26 GMT

اخبار کوتاه شرق گلستان

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۴۴۶۵

اخبار کوتاه شرق گلستان

فرماندار ویژه گنبدکاووس اعلام کرد که ستاد مقابله با ویروس کرونا این شهرستان با توجه به ضرورت پیش بینی شرایط بحران، ۲ مرکز راه اندازی نقاهتگاه بیماران بهبود یافته کرونایی پیش بینی کرد.

عبدالقدیر کریمی گفت: این دو مرکز خارج از بافت مسکونی شهر گنبدکاووس پیش بینی شده که یکی از آنها که در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای با ظرفیت ۳۰ تخت درحال تجهیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

فرماندار مراوه تپه گفت: تاکنون ۲۵ درصد از جمعیت ۶۱ هزار نفری ساکن مناطق شهری، روستایی و عشایری این شهرستان مرزی از طریق تماس تلفنی کادر مراکز بهداشتی، درمانی و خانه‌های بهداشت در قالب طرح بسیج ملی غربالگری ویروس کرونا، ارزیابی شدند.

امانگلدی ضمیر گفت: این طرح تا غربالگری تمامی جمعیت مراوه‌تپه ادامه دارد و تلاش داریم حداکثر ظرف هفته آینده و با استفاده از ظرفیت بسیج و جمعیت هلال احمر این شهرستان این کار تمام شود.

**

مالک یکی از پاساژهای تجاری آزادشهر در اقدامی انسان دوستانه و باهدف کمک به مستاجران خود در شرایط رکود و تعطیلی بازار به سبب شیوع ویروس کرونا، اجاره یک ماه آنها را بخشید.

**

فرماندار مینودشت در سرکشی از رودخانه چهل چای و نرماب و باتوجه به اعلام هواشناسی مبنی بر بارندگی در روزهای آینده از اعضای مدیریت بحران، شهرداری ها، بخشداری ها، دهیاری ها خواست هشدارهایی لازم را برای جلوگیری از سیل جدی بگیرند.

نیمی از جمعیت یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفری گلستان در هفت شهرستان گنبدکاووس، رامیان، آزادشهر، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در شرق این استان سکونت دارند.

برچسب‌ها گنبدکاووس ویروس کرونا سلامت روان گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس ویروس کرونا سلامت روان گلستان گنبدکاووس ویروس کرونا سلامت روان گلستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت:  تولید سه فیلم کوتاه داستانی خون، خانه من  و  تروما با موضع اجتماعی در این شهرستان تولید شد.

رحیم بایزیدی افزود: فیلم کوتاه داستانی خون به نویسندگی و کارگردانی انور محمودی آذر، فیلم خانه من به نویسندگی و کارگردانی یاسین تپه قادر آبادی و فیلم ترومابه نویسندگی و کارگردانی شرمین سلطانیان آماده نمایش شد.

بایزیدی اظهارکرد: فیلم خون روایت مردی  ۳۰ ساله است که به دلایل شخصی همسر خود را به قتل رسانده و هنوز هم در توهم زندگی با اوست.

وی افزود: فیلم خانه من روایت کودکی است که قصد ساختن خانه ای برای عروسکش را دارد که در ساختن خانه با مشکلاتی مواجه می شود.

رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت: همچنین فیلم کوتاه  داستانی تروما بیانگر موضوعی است که مادری دارای دو فرزند بوده که به دلیل مشغله های فراوان یکی از کودکان خود را در ماشین جا گذاشته و او برای پیدا کردن کودک گم شده اقدام می کند.

 

 

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی