Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@22:57:20 GMT

اهدای خون ۱۸۰ نفر کردستانی‌ در پنج روز اول فروردین

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۴۵۱۶

اهدای خون ۱۸۰ نفر کردستانی‌ در پنج روز اول فروردین

ایسنا/کردستان مدیرعامل انتقال خون کردستان، گفت: از اول فروردین تاکنون ۱۸۰ نفر با مراجعه به پایگاه انتقال خون موفق به اهدای خون شده‌اند.

محمد سعید کریمیان امروز(۵ فروردین) در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از اول فروردین تاکنون ۲۱۲ نفر به پایگاه‌های شهرستان سنندج و سقز جهت اهدای خون مراجعه کرده که از این تعداد ۱۸۰ نفر موفق به اهدای خون شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اهدای خون نیاز همیشگی بیماران تالاسمی، هموفیلی، سرطان و مصدومان جاده‌ای است، افزود: از طریق تماس تلفنی و ارسال پیامک به افراد مستمر و باسابقه درخواست داشته‌ایم که در این ایام همچون گذشته با اهدای خون یاری‌گر بیماران تالاسمی، هموفیلی و سرطان باشند چراکه این بیماران به دلیل پایین بودن پلاکت خون، ماهانه به‌صورت مکرر به خون نیاز دارند.

مدیرعامل انتقال خون کردستان، با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا در استان موجب کاهش مراجعه‌کنندگان برای اهدای خون شده است، بیان کرد: تمام شرایط بهداشتی قبل از اهدای خون توسط پزشک دوره دیده رعایت شده و افراد با خیال راحتی و بدون دغدغه ابتلا به ویروس کرونا می‌توانند در این امر مهم شرکت کنند.

کریمیان از مردم استان که در ایام تعطیلات نوروز و با وجود ویروس کرونا، بیماران نیازمند به خون را تنها نگذاشته‌اند، قدردانی و خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم در روزهای باقیمانده تعطیلات بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌ های خونی را فراموش نکند.

وی از هم استانی‌ها خواست در صورت تمایل به اهدای خون به مرکز انتقال خون مراجعه کنند چراکه همچنان به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلات ما با حداقل ذخیره خون مواجه هستیم.

لازم به ذکر است؛ سازمان انتقال خون کردستان در روزهای تعطیلات نوروزی فعال و میزبان اهداکنندگان بوده تا تأمین فرآورده‌های خون موردنیاز بیماران فراهم شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان انتقال خون اهداي خون ویروس کرونا انتقال خون اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسب تروجان

ویروس رایانه‌ای به نام استاکس‌نت محصول مشترک آژانس امنیت ملی آمریکا و یگان ۰۰۸۲ رژیم صهیونیستی است که هدف از ساخت این ویروس آلوده کردن رایانه‌های مراکز مهم ایران می‌باشد.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081670 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اسب تروجان
  • ثبت ۱۲۰۳ بیمار تالاسمی با درجات مختلف در استان اصفهان
  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال گذشته
  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال ۱۴۰۲
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران / ثبت اطلاعات گروه‌های خونی نادر برای مواقع ضروری
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری