Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:57:51 GMT

توجه ویژه به گروه‌های پرخطر و آسیب‌پذیر در منطقه یک

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۵۱۵۷

توجه ویژه به گروه‌های پرخطر و آسیب‌پذیر در منطقه یک

به گزارش مهر، سید عباس سجادی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه اعلام کرد: محدودیت‌های خاص این شهروندان در دریافت خدمات و حضور در شهر از یک طرف و استرس و بار روانی ایجاد شده در سطح جامعه به‌ویژه برای گروه‌های مذکور از طرف دیگر، باعث شده که توجه خدمتگزاران خط مقدم سلامت شهرداری به این گروه جمعیتی در اولویت فعالیت خانه‌های سلامت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجادی افزود: از این رو مسئولین خانه‌های سلامت محلات ۲۷ گانه منطقه یک پیرو تماس‌های تلفنی با تمامی اعضای کانون‌های مذکور، ضمن احوالپرسی و دلجویی از آنان و ارائه مشاوره و آموزش‌های پیشگیرانه در مقابله با بیماری کرونا، نیازهای ضروری اعضا کانون‌های اجتماعی سلامت محور را احصاء و با بهره‌مندی از ظرفیت داوطلبان کانون‌های جوانان و شبکه سلامتیاران محلی در پشتیبانی و رفع این نیازهای طی هفته‌های گذشته اقدام کردند. وی خاطر نشان کرد: طی ۵۳۸ تماس تلفنی و شناسایی نیاز اغلب ایشان در خصوص تأمین لوازم بهداشتی، ماسک، دستکش و ضدعفونی کننده به همت خانه‌های سلامت و مشارکت شرکای اجتماعی محلی تعداد ۵۳۵۰ پک بهداشتی، ۳۵۱۰ ماسک، ۴۸۰۰۰ لیتر ضدعفونی کننده و ۳۴۰ کیلوگرم میوه تهیه و به منازل این افراد تحویل شد. کد خبر 4885239

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح سلامت یار شهرداری تهران ویروس کرونا ویروس کرونا شهرداری تهران نوروز وزارت آموزش و پرورش ضدعفونی شورای شهر تهران آموزش مکمل شهر تهران حوادث چهارشنبه سوری پلیس راهور نیروی انتظامی تعطیلی مدارس سازمان هواشناسی احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست

به گزارش همشهری آنلاین، پائولو رانگل وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفتگوی تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مناسبات دو جانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات فلسطین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در ابتدای این گفتگوی تلفنی، تشکیل دولت جدید پرتغال و انتصاب آقای پائلو رانگل به عنوان وزیر امور خارجه جدید این کشور را تبریک گفت و به سابقه روابط خوب و دیرینه فی‌مابین دو کشور اشاره کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و رژیم صهیونیستی را به عنوان عامل ریشه‌ای تمامی این تنش ها و وخامت اوضاع در منطقه دانست.

پائلو رانگل وزیر امور خارجه پرتغال نیز در این گفتگوی تلفنی بر ضرورت برقراری آتش بس فوری در غزه تاکید کرد و افزود: دولت پرتغال از تشکیل دولت مستقل فلسطینی حمایت می‌کند و خواستار تلاش تمامی کشورهای منطقه برای کاهش تنش‌ها در منطقه است.

طرفین آخرین دیدگاه های خود را در مورد کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال تبادل کردند.
امیرعبداللهیان در این ارتباط اظهار داشت: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست و به سفرای‌شان در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و ‌تحویل‌شان را اعلام کرده ایم.

کد خبر 847336 برچسب‌ها ایران و پرتغال حسین امیرعبدالهیان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • وجود ۷ هزار نقطه بی‌دفاع شهری در اصفهان
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • امیرعبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ماست
  • توجه ایران به رهایی خدمه کشتی توقیف شده با پرچم پرتغال
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست