Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@07:15:27 GMT

قصه تصویری «برادر مزاحم من» برای بچه‌ها چاپ شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۵۳۳۸

قصه تصویری «برادر مزاحم من» برای بچه‌ها چاپ شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «برادر مزاحم من» نوشته بابک صابری به‌تازگی توسط انتشارات فاطمی منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب یکی از عناوین مجموعه «کتاب‌های طوطی» است که واحد کودک و نوجوان این‌ناشر منتشر می‌کند.

این‌کتاب یک‌داستان مکتوب و تصویری را شامل می‌شود که تصویرگری‌اش توسط مهسا هدایتی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخاطبان اصلی این‌کتاب، کودکان گروه سنی ب هستند.

داستان «برادر مزاحم من» درباره دو برادر است که در یک‌خانه با پدر و مادرشان زندگی می‌کنند. داستان از زاویه دید برادر کوچک‌تر روایت می‌شود که برادر بزرگ‌تر را مزاحم می‌داند و معتقد است جای او را تنگ می‌کند. مثلاً می‌گوید شب‌ها چراغ مطالعه، فقط بالای سر برادر بزرگترش را روشن می‌کند چون به نظرش او کوچک‌تر است و باید زودتر بخوابد. ولی روزی می‌رسد که برادر بزرگتر می‌رود و جای اتاق برای برادر کوچک‌تر باز می‌شود. اما...

این‌کتاب با ۳۶ صفحه مصور رنگی، شمارگان ۲ هزار نسخه و قیمت ۲۷ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 4880752 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: انتشارات فاطمی ادبیات کودک و نوجوان تصویرگری ویروس کرونا گردشگری ادبیات رایزنی فرهنگی کتاب و کتابخوانی شیوع کرونا نوروز عید نوروز بازار نشر معرفی نشریات ترجمه ادبیات جهان نشر مرکز نشر گویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «شناسایی آسیب‌ سازه‌ها» در اردبیل منتشر شد

مهران محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این کتاب در حوزه مهندسی به ویژه مهندسی عمران گرایش سازه، رباضی آنالیز و الگوریتم و مهندسی مکانیک متلب منتشر شده است.

وی خاطرنشان کرد: این کتاب توسط مهندس «محسن سیفی‌داوری» عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان اردبیل، مهندس «حسین سیفی‌داوری» و دکتر «حسن حسین‌زاده» عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل تالیف شده که شناسایی آسیب دقیق سازه ها با استفاده از الگوریتم چرخه و مقایسه تنس و کرنش سازه با استفاده از نرم افزار انسیس و اباکوس از ویژگی های مهم آن است.

مدیر انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل بیان کرد: بخش قابل توجهی از کتاب شناسایی آسیب‌ سازه‌ها بیان می دارد که محدوده وسیعی از مطالعات و تحقیقات مهندسی که امروزه با نام بهنگام سازی شناخته می شوند.

محمدی گفت: در این کتاب همچنین موضوع اصلاح مدل المان های محدود به کمک پاسخ دینامیکی سازه مدنظر قرار گرفته شده است.

وی افزود: پاسخ های دینامیکی سازه، به کمک آزمون های تجربی به دست می آیند و یکی از کاربردهای مهم بهنگام سازی شناسایی مکان و میزان آسیب دیدگی در سازه ها است که در این کتاب به طور مفصل به آن پرداخت شده است.

کد خبر 6100318

دیگر خبرها

  • غزه؛ محور مقاومت در ادبیات فارسی
  • کتاب «آینده می‌افتد زمین» رونمایی می‌شود
  • کتاب جدید بهمن پگاه راد رونمایی می شود
  • «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان روایت کرد
  • کتاب «شناسایی آسیب‌ سازه‌ها» در اردبیل منتشر شد
  • نماهنگ «امام رضایی‌ام» منتشر شد
  • ۴ رمان مریلین رابینسون، نویسنده محبوب داریوش مهرجویی در نمایشگاه کتاب
  • نماهنگ «امام رضایی‌ام» برای میلاد حضرت معصومه(س) منتشر شد
  • داستانی عرفانی با چاشنی فانتزی
  • باید و نبایدهای کتاب دینی برای بچه‌های امروز