Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، براتعلی صالحی ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: اخلالگران و محتکران بازار با جان مردم بازی می‌کنند که در همین راستا برخورد شدید با آنها خواهد شد.

وی با اشاره به نظارت‌های انجام گرفته در سطح بازار، تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا، برخی از اصناف و بازاریان به شکل خود روش نسبت به تعطیلی صنف خود اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم چنین بر اساس مصوبات شکل گرفته به جز اصنافی مانند صنف خبازان و فروشگاه‌های مواد غذایی، سایر اصناف موظف به تعطیلی واحدهای خود تا ۱۵ فروردین شدند.

صالحی گفت: اصناف مشمول خدمات نیز باید دستورالعمل‌های بهداشت محیطی را به شکل کامل رعایت کنند.

مدیرکل تعزیرات استان حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره کرونا را یک نیاز دانست و اظهار کرد: این مهم با همکاری همه جانبه محقق خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بازی تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد مواد غذایی ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان