Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، برپایی نقاهتگاه ۲هزار تخت خوابی نیروی زمینی در نمایشگاه بین‌المللی تهران
سخنگوی ارتش با اشاره به برپایی نقاهتگاه ۲ هزار تخت‌خوابی نیروی زمینی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران، گفت: با گذشت ۲۴ ساعت از صدور دستور فرمانده کل ارتش برای برپایی این نقاهتگاه، این روند پیشرفت بیش از ۵۰ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برپایی نقاهتگاه ۲هزار تخت خوابی نیروی زمینی در نمایشگاه بین‌المللی تهران
به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، امیر شاهین تقی‌خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی و سخنگوی ارتش اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش بلافاصله پس از ابلاغ دستور فرمانده کل ارتش، تمامی ظرفیت‌های لازم را پای کار آورده و با یک سرعت عمل فوق‌العاده توانسته است بخش قابل توجهی از مراحل برپایی مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه ۲۰۰۰ تختخوابی را در محل نمایشگاه دائمی بین‌المللی تهران پیش ببرد.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش با بهره‌گیری از ظرفیت یگان‌های پشتیبانی، بهداشت و درمان، مهندسی، آموزشی و سایر قسمت‌ها، امکانات لازم را برای اجرای دستور فرمانده کل ارتش در راستای فرمان فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر گسترش امکانات نیروهای مسلح در خصوص کمک به ستاد ملی مبارزه با کرونا بسیج کرده و گوشه‌ای از توانمندی‌های ارتش و سرعت عمل بالا و قدرت پای کار آوردن تجهیزات را در قالب یک رزمایش جهادی و دفاع بیولوژیک به نمایش گذاشته است.

سخنگوی ارتش خاطر نشان کرد: تمامی یگان‌های مرتبط، تا این لحظه بدون توقف مراحل مختلف آماده‌سازی را انجام داده‌اند و در قالب یک اقدام انقلابی و کار جهادی،‌از لحظه صدور دستور، یک شبانه‌روز کامل در تلاش بوده‌اند تا انشاءالله برابر وعده داده شده فردا مردم شریفمان شاهد افتتاح این مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه ۲۰۰۰ تختخوابی ارتش باشند.

امیر سرتیپ تقی‌خانی گفت: همت، دلسوزی،‌ برنامه‌ریزی، نظم و روحیه خستگی ناپذیری کارکنان پایور و وظیفه اعم از فرماندهان، افسران، درجه‌داران، سربازان و گروه‌های متعدد بهداشت و درمان شامل پزشکان و پرستاران شایان تحسین بوده است.

انتهای پیام/ 

منبع: تقریب

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی تهران تخت خوابی نیروی زمینی برپایی نقاهتگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات خط مقدم با ۷۰ عنوان در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی تهران حضور پیدا می‌کند که از این تعداد ۶ عنوان چاپ اول بوده و باقی، تجدید چاپ هستند.

رونمایی از کتاب‌هایی ازجمله صنوبر، پروانه سوم، نامه‌ای از جنوب، نورا، صبح واقعه، کتب کنعان، پرتگاه، پشت پاشنه، رخت شو از جمله برنامه‌های این انتشارات در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است. همچنین برگزاری نشستی با موضوع چالش‌های تولید روایت از جبهه مقاومت برای مخاطبان نوجوان و بزرگسال از دیگر برنامه‌هایی است که توسط این انتشارات در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

رونمایی و بررسی کتاب نامزد گلوله‌ها نوشته مرتضی سرهنگی به همراه نقد کتب مربوط به شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در نمایشگاه کتاب توسط این ناشر پیگیری می‌شود.

کد خبر 6097452 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • برپایی «گعده امین» در نمایشگاه کتاب تهران/ یک پلتفرم کتابی در راه است
  • آماده سازی مصلی تهران برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید