Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@06:07:40 GMT

جبهه ارزشمندی در مبارزه با ویروس کرونا شکل گرفته است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۶۹۵۰

جبهه ارزشمندی در مبارزه با ویروس کرونا شکل گرفته است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز سه‌شنبه در دیدار نوروزی با جمعی از مسوولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با تبریک سال نو و اعیاد ماه رجب گفت: در اتفاقات اخیر (بیماری کرونا) برکات و خیراتی وجود دارد که نشانه‌های آن را در کارهای ایثارگرانه و غیره مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اینکه باید چالش‌ها به فرصت تبدیل شود افزود: آنچه از سمت پروردگار می‌آید، خیر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انسان موجود مختار و انتخابگر است گفت: انسان با عقل و ایمان می‌تواند زاویه خیر هر کاری را شناسایی و از آن بهره‌برداری کند.

وی ادامه داد: اینکه گفته می‌شود چالش‌ها را به فرصت تبدیل کنیم، بیان ناقص همان مطلبی است که اصولا در همه اموری که برای انسان پیش می‌آید، جای گزینش را باقی می‌گذارد که همه‌ آن خیر است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه انسان اگر به سطح بالای ایمان برسد حتی کار دشمن نیز برای او خیر می‌شود گفت: جمله‌ زیبای حضرت زینب (س) از صحنه کربلا که فرمودند "ما رأیت الّا جمیلا" و همچنین سیری که امام حسین (ع) در نصف روز تا مقام ثاراللهی طی کردند همین است.

وی با اشاره به این آیه از قرآن کریم "وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْ‏ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرینَ " بیان کرد: هر کسی که در عمل، بصیرت، فکر، اخلاق و سیاست خود پایمردی و مقاومت کند و از آن بهره‌برداری صحیحی کند، آنگاه مورد بشارت قرار می‌گیرد.

وی گفت: امیدواریم به حرمت خوبان خداوند کمک کند و مردم عزیز ما را از آن بهره‌های کافی و وافی و بشرالصابرین برخوردار کند.

امام جمعه بیرجند افزود: مجموعه‌ آنهایی که انقلاب را به وجود آوردند و هستند و صبر می‌کنند، زیادند اما جایگاه سپاه پاسداران یک جایگاه درخشان است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جریان مبارزه با بیماری کرونا بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی براساس مسئولیت انسانی، اسلامی، ایمانی، الهی و قانونی خود در هر کجا که لازم بوده است مانند یک پدر و مادر دلسوز حضور موثری داشته که از جمله آن می‌توان در اقدامات نظامی، اقتصادی، بهداشت و درمان، کمک به فقرا و صحنه‌های حوادث اشاره کرد و این سعادتی است که شما از آن بهره مند هستید.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در بخشی از سخنانش به مسئله بصیرت در اتفاقات اخیر اشاره کرد و گفت: این اتفاق اخیر یک ظرفیت برای مردم با بصیرت بود تا دوست را از دشمن تشخیص دهند.

وی با بیان اینکه در حوادث مختلف می‌توان دوست نماها را از بقیه جدا ساخت افزود: دوستان واقعی همان کسانی هستند که امروز در حال کمک به مردم هستند و در این شرایط بهترین خدمت را انجام می‌دهند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خراسان جنوبی امام جمعه بیرجند سید علیرضا عبادی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خراسان جنوبی امام جمعه بیرجند سید علیرضا عبادی ویروس کرونا خراسان جنوبی امام جمعه بیرجند سید علیرضا عبادی خراسان جنوبی آن بهره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اجتماعی استان سمنان با حضور نماینده ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور به میزبانی سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه خاص و ارزشمندی به مسائل اجتماعی و فرهنگی دارد، ابراز داشت: مسائل فرهنگی و اجتماعی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی دغدغه رهبر معظم انقلاب نیز است.

وی ضمن بیان اینکه واگذاری امور به مردم همواره با موفقیت همراه بوده است، افزود: می‌بایست کوشید تا در زمینه‌های فرهنگی نیز از ظرفیت‌های مردمی استفاده شود.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه استان سمنان نیز دارای ظرفیت و پتانسیل‌های انسانی و فرهنگی بسیار خوب و ارزشمندی است، ابراز داشت: باید کوشید تا با تمرکز در حوزه آموزش و پرورش سرمایه گذاری موفق و اثر گذاری را شاهد باشیم.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: اهمیت دادن به حوزه پرورشی در آموزش و پرورش می‌تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را رفع کند.

وی یکی از دغدغه‌های جدی استان سمنان را موضوع پیری جمعیت و لزوم جوان سازی جامعه برشمرد و افزود: باید در این خصوص اقدامات مؤثر و راهبردی صورت گیرد.

کد خبر 6095033

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • آنچه درباره امام صادق‌(ع) کمتر شنیده‌اید
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • کارنامه و کتابشناسی شهیدمطهری؛ از مشهد و قم تا مبارزه با مارکسیسم
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است